1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9314

495 بازدید
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9314

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9314 دارای طراحی عالی و بدنه ای بسیار زیبا و با دوام است و شما می توانید با خیال آسوده تا سال ها از آن استفاده کنید. این ماشین دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده و اطلاعات مورد نیازتان را در ابعاد مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو DWK-9314

این ماشین لباسشویی با به کارگیری موتور اکتیو درایو، طول عمر دستگاه را تا چندین برابر بالا برده و مصرف برق، استهلاک، میزان لرزش و صدای تولیدی را کاهش داده است. این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم ظرفیت داشته و شما می توانید در گردگیری های دم عید، علاوه بر لباس، ملحفه و پتوهای خود را نیز با آن بشوئید.

رتبه انرژی یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب دستگاه های برقی است که حتما قبل از خرید باید به آن توجه کنید. این ماشین لباسشویی رتبه انرژی A+++ داشته و با حداقل مصرف آب و انرژی کار می کند. به لطف قفل کودک به کار رفته در این دستگاه برقی شما می توانید با خیال راحت ماشین را روشن کرده و بابت دست کاری کودکتان نگران نباشید.

هنگام شست و شو در این ماشین، آب و مواد شوینده به صورت مستقیم روی البسه اسپری شده تا کیفیت شست و شو تا حد ممکن بالا رود. این ماشین لباسشویی دارای یک فیلتر مخصوص برای جمع آوری باقی مانده لباس ها و آلودگی ها بوده که شما می توانید به راحتی آن را بیرون آورده و تمیز کنید.

با استفاده از برنامه شست و شوی ضد چروک ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9314 می توانید لباس هایی بدون چروک و بدون نیاز به اتوکشی بشوئید. سیستم بالانس لباس ها همچنین به قدرت موتور و طول عمر آن کمک می کند. در صورت نیاز همچنین شما می توانید از آب کشی متوالی تا 5 بار نیز در این ماشین استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669