1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران

371 بازدید
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو جنوب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران : از آنجایی که ماشین لباسشویی یک وسیله ضروری در هر خانه ای است و قرار است سالیان طولانی از آن استفاده کنید، بنابراین در زمان خرید ماشین لباسشویی از هر برندی، باید ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های آن را بررسی کنید تا متوجه شوید این وسیله براساس نیاز شما گزینه مناسبی خواهد بود یا نه.

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران

 

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مشیریه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در یاخچی آباد , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در نازی آباد , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شوش , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در اتابک , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در خراسان , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شاپور , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جوادیه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مولوی , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در منیریه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در سیروس , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در خزانه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در فلاح , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مسعودیه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در خانی آباد , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در یافت آباد , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در دروازه غار , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در امیریه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مسعودیه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در افسریه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در علی آباد , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شکوفه , تعمیر ماشین لباسشویی دوو در عبدل آباد

 

ویژگی های لباسشویی دوو

 

اگر به فکر خرید ماشین لباسشویی دوو هستید، بد نیست با یکدیگر نگاهی به ویژگی ها و قابلیت های تعریف شده در این دستگاه داشته باشیم:

–        حرکات شش گانه از جمله آبکشی، پیچاندن، پله ای، تاب دادن، ساییدن و غلتیدن از جمله حرکات مهمی هستند که در ماشین لباسشویی دوو با هدف افزایش کیفیت شستشو در نظر گرفته شده است.

–        برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو بسیار متنوع بوده و شما هر نوع پارچه را می توانید با این ماشین لباسشویی بشویید.

–        امکان شستشو با بخار جهت ضدعفونی کردن لباس و کاهش مصرف انرژی فراهم شده است.

–        این ماشین لباسشویی مجهز به سیستم هشدار دهنده و قفل کودک برای افزایش ایمنی دستگاه است.

–       همچنین در صورتی که لباس ها زیاد کثیف نیستند، می توانید از قابلیت شستشوی سریع استفاده کنید.

–       ورودی جداگانه آب گرم برای ماشین لباسشویی دوو در نظر گرفته شده است.

–        همچنین برنامه شستشوی اقتصادی این امکان را فراهم می کند تا لباس های کتان و الیاف مصنوعی را بتوانید با کمترین میزان آب و برق، شستشو دهید.

–        در ماشین لباسشویی دوو تکنولوژی اکو بابل تعریف شده است که به ایجاد کف بیشتر در ماشین لباسشویی کمک می کند. در نتیجه میزان مصرف شونده، کاهش خواهد یافت.

–        ماشین لباسشویی دوو  مجهز به تمیز کن خودکار بوده و بعد از اتمام شستشو، باقیمانده شوینده در لوله ها و مخزن لباسشویی را با دقت می شوید تا از رسوب گرفتن و بو گرفتن ماشین لباسشویی جلوگیری گردد.

–        وجود هیتر سرامیکی در ماشین لباسشویی دوو باعث می ‌شود علاوه بر این که عمل خشک کردن بهتر انجام شود، رسوب بر روی این هیتر نیز تشکیل نخواهد شد.

–        سیستم خشک کن  turbo air  این امکان را فراهم می ‌کند که به محض خارج کردن لباس ها به ویژه لباس های نازک از ماشین لباسشویی، بتوانید آن ها را اتو کنید. در واقع خشک کردن به دقت و به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

–        یکی از قابلیت های ماشین لباسشویی دوو باید به برنامه ضد حساسیت برای جلوگیری از بروز حساسیت پوستی به خصوص برای کودکان اشاره کرد.

–       همچنین در ماشین لباسشویی دوو، سیستم شستشوی گردبادی جهت حرکت مخالف آب و در نتیجه افزایش کیفیت شستشو تعریف شده است.

–       صفحه نمایشگری که بر روی ماشین لباسشویی دوو تعریف شده است، علاوه بر نمایش برنامه ها، تمامی خطاهایی که در داخل ماشین لباسشویی بروز می‌ کند را نیز به نمایش درآورده و شما می توانید با مراجعه به دفترچه راهنما، متوجه مشکل گردید.

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران

 

خوشبختانه نمایندگی های زیادی از برند دوو در کشور ایران وجود دارد که خدمات پس از فروش شامل نصب، راه اندازی و تعمیر ماشین لباسشویی دوو را برای شما انجام می دهند. در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو جنوب تهران تماس بگیرید تا خدمات زیر برای شما ارائه گردد:

–        ارائه مشاوره رایگان به صورت تلفنی یا آنلاین جهت رفع عیب رخ داده در صورت سطحی بودن مشکل

–       ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته

–       ارائه ضمانت نامه تعمیرات بعد از پایان تعمیر ماشین لباسشویی

–       در نظر گرفتن گارانتی ماشین لباسشویی در صورت داشتن اعتبار به عنوان فاکتوری برای کاهش هزینه‌ها

–        عیب یابی و تعمیرات توسط متخصصین حرفه ای در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو جنوب تهران

–       انجام تعمیرات در منزل

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران

 

زمانی که ماشین لباسشویی خراب می شود، به جای اینکه اول به فکر هزینه ها باشید، کیفیت عملکرد تعمیرکار را در نظر بگیرید چون این موضوع تأثیر بسیار زیادی بر روی طول عمر و کارایی دستگاه شما خواهد داشت. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران متعهد می شود که تعمیرات را در منزل براساس استاندارد انجام دهد. همچنین هزینه ها براساس تعرفه اتحادیه محاسبه خواهد شد و فاکتور با مهر نمایندگی به شما تحویل داده می شود.

 1669