1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

معیارهای انتخاب ماشین لباسشویی

557 بازدید
معیارهای انتخاب ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسایل برقی منزل است که وجود آن در هر خانه ای ضروری است لذا باید در زمان خرید این وسیله، به اندازه کافی اطلاعات در مورد مدل ها و انواع مختلف ماشین لباسشویی داشت تا نوعی انتخاب شود که در کنار تمام برتری هایی که نسبت به سایر مدل ها دارد، از نظر اقتصادی به صرفه بوده و در مدت زمان استفاده از آن، کمترین خرابی برای آن پیش آمده و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی کم باشد. برای این منظور شما در زمان خرید، باید به چند نکته توجه داشته باشید:

1-   توجه به میزان مصرف انرژی

از آنجایی که ماشین لباسشویی یکی از وسایل برقی پر کاربرد در منزل است و در هر هفته حداقل دوبار باید از این وسیله استفاده نمود، لذا باید مدلی انتخاب گردد که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته و به صورت بهینه از این انرژی استفاده کند. لذا شما باید در ابتدا به برچسب انرژی توجه داشته باشید و به سراغ انواعی بروید که از این نظر ایده آل هستند.

2-   تعداد برنامه های شست و شو

مسلما یکی از معیارهای انتخاب ماشین لباسشویی، کاربرد آخرین تکنولوژی ها در ماشین لباسشویی است. هر چه تعداد برنامه های ماشین لباسشویی بیشتر باشد شما گزینه های انتخابی بیشتری خواهید داشت مهمترین مزیت وجود تعداد برنامه های بیشتر این خواهد بود که در زمان شست و شوی لباس، متناسب با نوع لباس و درجه کثیف بودنش، می توانید زمان شست و شو و برنامه مورد نظر را تنظیم کنید در نتیجه مدت زمان شست و شو کمتر شده و میزان مصرف انرژی کمتر خواهد شد.

3-   قدرت خشک کنندگی ماشین لباسشویی

شاید در فصل تابستان با خشک نشدن کامل لباس ها مشکلی نداشته باشید ولی زمانی که فصل زمستان فرا می رسد، این ویژگی ماشین لباسشویی اهمیت زیادی پیدا می کند. هر چه قدرت خشک کنندگی ماشین لباسشویی بیشتر باشد و از طرفی بدون استفاده از نیروی گریز از مرکز لباس ها را خشک کند، انتخاب بهتری خواهد بود. برخی از ماشین های لباسشویی، با چرخش لباس و نیروی گریز از مرکز لباس ها را خشک می کنند که در این صورت فشار زیادی به موتور وارد می شود ولی در نوع دیگر، این عمل با فن انجام می شود در نتیجه موتور کمتر آسیب می بیند پس در زمان خرید به این مورد توجه داشته باشید.

4-   توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی

نکته بسیار مهم در زمان انتخاب ماشین لباسشویی توجه به میزان استفاده از آن است. اگر شما خانواده کم جمعیتی دارید نباید به سراغ ماشین های لباسشویی بروید ظرفیت بالایی دارند زیرا در این صورت شما لباس کمی دارید و مخزن ماشین لباسشویی خالی خواهد ماند در نتیجه فشار زیادی به ماشین وارد خواهد شد و احتمال خرابی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی به وجود خواهد آمد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669