1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات دوو مرکز تهران

223 بازدید
درباره نمایندگی تعمیرات دوو

در دنیای امروز که اغلب خانم ‌ها نیز هم پای مردان در بیرون از منزل کار می ‌کنند، بنابراین وجود لوازم برقی خانگی همانند ماشین ظرفشویی که به مدیریت سریع تر امور خانه کمک کرده و مسئولیت های خانم ها را کاهش می دهد، یک برگ برنده برای بانوان شاغل به حساب می ‌آید.

اما از آنجایی که شستن ظروف باید بسیار تمیز و عالی انجام گیرد تا کوچک ترین ماده غذایی و میکروب بر روی آن ها وجود نداشته و در واقع ظرف ها کاملا استریل شوند، بنابراین در انتخاب ماشین ظرفشویی باید وسواس زیادی به خرج دهید. اگر شما به دنبال یک برند خیلی خوب برای این وسیله برقی هستید، ما به شما ماشین ظرفشویی دوو را پیشنهاد می دهیم. ویژگی های این دستگاه را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید که چه قابلیت هایی در آن تعریف شده است:

–        ماشین ظرفشویی دوو دارای 8 برنامه شستشو بوده و اگر شما انواع مدل های ماشین ظرفشویی را مشاهده کنید، فروشندگان برای شما برنامه های شستشو را به طور کامل توضیح خواهند داد.

–        همچنین این قبیل ماشین های ظرفشویی دارای دو طبقه مجزا هستند که شما می ‌توانید ارتفاع آن ها را به راحتی تنظیم کنید. بنابراین در چیدمان ظرف ها به مشکلی برخورد نمی کنند.

–        راندمان مصرف انرژی ماشین ظرفشویی دوو بسیار بالا است و برای از نظر سازگاری با محیط زیست، نیز یک وسیله برقی بسیار کارآمد به حساب می‌ آید.

–        از دیگر ویژگی ‌های ماشین ظرفشویی، باید به میزان کم صدا بودن آن اشاره کرد. اگر شما در شب هم بخواهید دستگاه را روشن کنید، صدای آن باعث آزار و اذیت همسایه ها نخواهد شد.

–        ماشین ظرفشویی دوو به گونه ‌ای طراحی شده است که حتی اگر فقط نیمی از ظرفیت دستگاه پر باشد، باز هم شما می توانید از آن برای شستن ظروف استفاده کنید.

–        طراحی های بسیار زیبا و منحصر به فرد و تنوع در ظرفیت ماشین ظرفشویی دوو، از دیگر ویژگی ‌هایی است که باید به آن اشاره کنیم.

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیرات دوو مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دوو مرکز تهران

 

نمایندگی تعمیرات دوو یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات دوو مطهری , نمایندگی تعمیرات دوو فاطمی , نمایندگی تعمیرات دوو عباس آباد , نمایندگی تعمیرات دوو جلفا , نمایندگی تعمیرات دوو خواجه عبدا… , نمایندگی تعمیرات دوو بهجت آباد , نمایندگی تعمیرات دوو امام خمینی , نمایندگی تعمیرات دوو سهروردی , نمایندگی تعمیرات دوو آپادانا , نمایندگی تعمیرات دوو نیلوفر , نمایندگی تعمیرات دوو لاله زار , نمایندگی تعمیرات دوو جمهوری , نمایندگی تعمیرات دوو بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

 خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو  مرکز  تهران

 

خوشبختانه در سراسر کشور ایران، نمایندگی های زیادی از ماشین ظرفشویی دوو به وجود دارد که شما با خیال آسوده می توانید نصب، راه اندازی و تعمیرات این وسیله را به متخصصان حرفه ‌ای بسپارید.

اگر در مرکز تهران زندگی می کنید، پیشنهاد ما این است که به محض خریدن ماشین ظرفشویی، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مرکز تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما نصب آن را انجام دهند.

در این صورت مطمئن خواهید بود هیچ خللی در کار اتفاق نمی ‌افتد و به سلامت دستگاه آسیب وارد نمی شود. همچنین در صورتی که خرابی در آن رخ دهد، شما می توانید با تکنسین های ما تماس گرفته و از آن ها بخواهید که به شما کمک کنند.

از آنجایی که جابجا کردن ماشین ظرفشویی واقعاً سخت است، نمایندگی ما خدمات تعمیرات در منزل را برای شما ارائه می کند. تکنسین های ما در زمانی که شما تعیین می ‌کنید، با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه کرده و در نهایت ضمانت نامه تعمیرات را نیز به شما عزیزان ارائه می کنند. تفاوتی نمی‌ کند چه زمانی از روز خرابی در دستگاه رخ داده باشد، کافی است که مشکل رخ داده را به صورت تلفنی یا از طریق سایت، با کارشناسان ما در میان بگذارید. از این پس مسئولیت کار با ما خواهد بود.

 

 هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو  مرکز  تهران

 

در مورد هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مرکز تهران باید این نوید را به شما بدهیم که این نمایندگی براساس نرخ اتحادیه عمل می‌ کند و فاکتور را در اختیار شما قرار می دهد. از طرف دیگر اگر ضمانت نامه دستگاه منقضی نشده باشد، می توانید تخفیفات زیادی را به دست بیاورید. متخصصین ما برای شما توضیح خواهند داد که براساس نوع و شدت عیب رخ داده، چه هزینه ‌ای را پرداخت کرده اید و این هزینه ها تماماً به نفع شما تمام می شود.

 

ویژگی های ساید بای ساید دوو

 

آیا می دانید یکی از لوازم برقی تولید شده توسط برند دوو، ساید بای سایدهای بسیار زیبا و مجهز به تکنولوژی های پیشرفته است؟ از آنجایی که خرید ساید بای ساید هزینه زیادی می ‌طلبد، بنابراین زمانی که می خواهید یک ساید بای ‌ساید در خانه خود داشته باشید، حتما بین برندهای مشهور و مدل های مختلف یک برند، به اندازه کافی تحقیق کنید تا به ازای هزینه پرداختی، بهترین دستگاه نصیب شما گردد. با توجه به آنچه که گفته شد، مهمترین ویژگی های ساید بای ساید دوو عبارتند از:

–        در کنار طراحی بسیار زیبا که برای ظاهر ساید بای ساید در نظر گرفته شده است، فضابندی داخل این یخچال نیز بسیار عالی است به گونه ‌ای که شما می ‌توانید ارتفاع قفسه ها را تغییر دهید. در قسمت فریزر قفسه ها بسیار بزرگ، جادار و با ارتفاع مناسب هستند. شما می توانید در هر بخش مواد غذایی زیادی را نگهداری کنید.

–        آب سرد کن یخچال نیز برای ساید بای سایدهای دوو در نظر گرفته شده است.

–        وجود سیستم کمپرسور هوشمند در داخل این ساید بای سایدها تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف انرژی داشته و به همین دلیل است که این یخچال ها رتبه یک از نظر مصرف انرژی را به خود اختصاص می‌ دهند.

–        وجود سیستم دیجیتال کولینگ در ساید بای ساید باعث می شود که یخچال بتواند تفاوت بین دمای داخل و دمای بیرون را تشخیص داده و براساس شرایط محیطی، بهترین دما را برای محفظه داخلی تنظیم کند. پس نیازی نیست که ما یک دمای ثابت را برای محوطه داخلی ساید بای ساید تعریف نماییم.

–        همچنین با توجه به اینکه سیستم ایمنی قوی همانند قفل کودک برای ساید بای ساید در نظر گرفته شده است بنابراین با خیال آسوده در خانه که فرزند کوچک وجود دارد نیز می توانید از این یخچال استفاده کنید.

–        خدمات پس از فروش، برخورداری صفحه نمایش لمسی، برخورداری از لامپ ال ای دی، از دیگر ویژگی های ساید بای ساید دوو به حساب می ‌آید.

 

 خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو مرکز تهران

 

خوشبختانه اگر در مرکز تهران زندگی می کنید، به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو در مرکز تهران دسترسی دارید. نه تنها برای نصب و راه اندازی بلکه برای عیب یابی نیز می توانید به سراغ کارشناسان ما بروید.

البته زمانی که مشک را با متخصصین ما در میان می گذراید، ممکن است با کمی راهنمایی بتوانید مشکل را برطرف کنید اما در صورتی که نیاز به تعمیرات باشد، از آنجایی که جابجا کردن ساید بای ساید بسیار مشکل و دردسر ساز است، ما تعمیرکاران خود را به منزل شما اعزام خواهیم کرد تا با تجهیزات کامل عیب یابی و تعمیرات را انجام دهند و پس از آن ضمانت نامه تعمیرات را برای شما عزیزان ارائه خواهند کرد. این نمایندگی در تمام روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو مرکز تهران

 

با وجود نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو در مرکز تهران اصلاً نگران هزینه ها نباشید چون در این مرکز نرخ نهایی براساس مصوبه اتحادیه محاسبه می ‌شود و از طرف دیگر اگر گارانتی دستگاه اعتبار داشته باشد قطعاً تخفیف بیشتری برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

چرا ماکروفر دوو بخریم؟

برای خرید لوازم برقی خانگی حتماً زمانی اقدام کنید که فرصت کافی برای بررسی برندها و مدل های مختلف یک برند داشته باشید. برای مثال اگر به فروشگاه های لوازم خانگی برند دوو مراجعه کنید، تنوع زیادی را بین مدل های ماکروفر دوو مشاهده خواهید کرد. حتما این سوال برای شما به وجود آمده است که تفاوت آن ها در چیست؟ لازم است حتما با مهمترین ویژگی های ماکروفر دوو آشنا شوید که عبارتند از:

–        این دستگاه به گونه ‌ای طراحی شده است که شما بتوانید حتی پخت برخی از مواد غذایی را در آن انجام دهید. در واقع قابلیت پخت ترکیبی در ماکروفر دوو تعریف شده است.

–        برنامه های ماکروفر دوو بسیار متنوع هستند. برای مثال شما می توانید برشته کردن مواد غذایی را بدون نیاز به فر در داخل ماکروفر را انجام دهید.

–       از آنجایی که ماکروفر دوو به سیستم تابش دو گانه با آینه مقرر مجهز است به همین دلیل اشعه ها از هر طرف به مواد غذایی تابیده شده و کیفیت پخت و پز مواد غذایی افزایش پیدا می‌ کند. به عبارت دیگر مواد غذایی شما داخل ماکروفر مغز پخت شده و از طرف دیگر مزه خود را حفظ خواهد کرد.

–       اگر مواد غذایی به خصوص مواد اولیه منجمد باشند، ممکن است فرصت کافی برای آب شدن این مواد غذایی نداشته باشید و اگر قرار باشد غذا یا مواد غذایی را داخل آب جوش بگذارید، کیفیت خود را از دست می ‌دهند. به شما پیشنهاد می ‌کنیم مواد غذایی را در داخل ماکروفر دوو گذاشته و برنامه مربوط به یخ زدایی را فعال کنید. البته باید مدت زمان برنامه را براساس میزان یخ ماده غذایی تنظیم کنید.

–        طراحی بسیار زیبا، جادار بودن فضای داخلی و رنگ بندی متنوع از دیگر ویژگی های ماکروفر دوو ماکروفر به حساب می آید.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو مرکز تهران

 

آیا می دانید نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو مرکز تهران در خدمت شما مشتریان عزیز ساکن در مرکز تهران است تا بتوانید برای نصب، راه اندازی و عیب یابی دستگاه از کارشناسان ما کمک بگیرید؟ به هر حال سهل انگاری در استفاده از وسایل برقی و یا مشکلات غیرقابل کنترل همانند نوسانات جریان، باعث آسیب به دستگاه خواهد شد.

برای عیب یابی و تعمیرات در هر زمان از روز می توانید با کارشناسان به صورت تلفنی و آنلاین و یا مراجعه به سایت ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ما به محض اینکه متوجه شوند خرابی رخ داده در ماکروفر نیاز به تعمیر دارد، تکنسین های نمایندگی را بنا به درخواست شما به منزل شما اعزام خواهند کرد.

در واقع برای شما عزیزان تعمیرات در منزل انجام می گیرد تا نیاز به جابجایی و رفتن به نمایندگی نباشد. تعمیرکاران ما موظف هستند در پایان کار به شما گارانتی تعمیرات تحویل دهند تا اگر همین الان باز هم در مدت زمان اعتبار ضمانت نامه رخ داد، بتوانید خدمات رایگان را دریافت کنید. در صورتی که قطعه ای در دستگاه سوخته باشد، نباید نگران نباشید چون این نمایندگی متعهد می ‌شود از قطعات اورجینال و دارای گارانتی برای تعویض استفاده کند.

 

 هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو مرکز تهران

 

اگر این تصور را دارید که با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در مرکز تهران باید هزینه زیادی را جهت تعمیرات بپردازید، سخت در اشتباه هستید. انجام تعمیرات توسط متخصصین توانمند و محاسبه هزینه ها براساس تعرفه اتحادیه، دو فاکتور مهمی هستند که باعث سود شما خواهد شد. تکنسین ها براساس نوع خرابی رخ داده در دستگاه و شدت پیشروی عیب و در نهایت براساس دستمزد خود هزینه ها را محاسبه کرده و اگر گارانتی دستگاه منقضی نشده باشد آن را به عنوان فاکتور تخفیف در محاسبه هزینه ها اعمال می کنند.

با یخچال دوو آشنا شوید:

برای خرید یخچال بهتر است که خساست به خرج ندهید چون به هر حال قرار است شما از این وسیله سالیان طولانی استفاده کنید و هر روز حجم زیادی از مواد غذایی را در داخل یخچال نگهداری نمایید. اگر یخچال از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و همچنین کیفیت ساخت آن پایین باشد، نمی توانید بهترین کارایی را از آن به دست بیاورید. با توجه به آنچه که گفته شد، ما در این قسمت به بررسی ویژگی های یخچال های دوو خواهیم پرداخت:

–        اجازه دهید ابتدا راندمان مصرف انرژی این دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به اینکه همه یخچال های دوو از سطح انرژی عالی برخوردار هستند، بنابراین کمترین مصرف انرژی و بهترین کارایی را خواهند داشت.

–        قابلیت های تعریف شده در انواع مدل های یخچال دوو متفاوت است. برای مثال برخی از آن ها به کمپرسور هوشمند مجهز بوده و در نتیجه در تنظیم دما با دقت بالایی عمل می ‌کند تا راندمان مصرف انرژی بالا برود.

–        همچنین برخی از انواع مدل های یخچال دوو دارای سیستم دیجیتال کولینگ هستند. این مسئله بسیار مهم است که یخچال بتواند سرمای مورد نیاز را در داخل محفظه داخلی براساس شرایط محیط بیرون تنظیم کند. برای مثال اگر در تابستان هوا گرم شود، باید سرمای داخلی بیشتر گردد. سیستم دیجیتال کولینگ به صورت هوشمند می تواند تفاوت دمای بیرون و درون را تشخیص داده و بهترین دما در محفظه داخلی ایجاد نماید.

–        وجود فیلترهای بو زدایی در داخل یخچال های دوو، بهترین تکنولوژی برای جلوگیری از بو گرفتن میوه ها و سبزیجات ناشی از قرار دادن غذا در داخل یخچال است.

–        همچنین در اغلب یخچال های دوو، سیستم سرمایشی یخچال و فریزر با یکدیگر جدا شده است. در فریز سرمای زیاد نیاز است ولی برای یخچال اینگونه نیست و همین موضوع باعث می‌ شود که بتوانیم میوه ها و سبزیجات را با کیفیت بالا برای مدت زمان طولانی تری نگه دارید.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دوو مرکز تهران

 

توصیه اکید داریم وقتی یخچال دوو خریدید، به سراغ نمایندگی های دوو بروید تا راه اندازی را برای شما انجام دهند چون در این صورت ما متعهد می‌شود اگر دستگاه در زمان نصب دچار خرابی شود، قطعاً برند دوو از شما حمایت کرده و دستگاه را تعمیر یا تعویض خواهد کرد بدون اینکه هزینه ای از شما دریافت نماید.

اما این تنها یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در مرکز تهران است. در صورت بروز خرابی در یخچال می توانید در اولین زمان با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صورت آنلاین مشکل را با آن ها در میان بگذارید.

اگر راهی جز تعویض و تعمیر نباشد، ما تعمیرکاران خود را به منزل شما اعزام می ‌کنیم تا دردسر جابه جایی دستگاه برای رفتن به نمایندگی از دوش شما برداشته شود. به خصوص اینکه در حین جابجایی ممکن است آسیب بیشتری به یخچال وارد گردد. تکنسین های ما با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه کرده و در پایان کار به شما گارانتی تعمیرات را تحویل می دهند.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو مرکز تهران

 

بر اساس نوع عیبی که در یخچال بروز کرده و میزان پیشروی آن، بخش عمده ای از هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه محاسبه خواهد شد. اما لازم است بدانید تکنسین های ما باید عیب یابی دقیق را انجام دهند تا از سلامت قطعات مطمئن شوند.

در صورتی که قطعه ای مشکل پیدا کرده باشد، ابتدا تلاش می ‌کنند آن را تعمیر کنند تا هزینه کاهش یابد. اما در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، از انواع اصل دارای گارانتی برای شما استفاده می شود. بنابراین اصلا نگران این موضوع نباشید. فراموش نکنید اگر در زمان خرابی یخچال دوو گارانتی منقضی نشده است، حتماً آن را به تکنسین های ما تحویل دهید تا تخفیفات بیشتری را برای شما عزیزان لحاظ نماییم.

 

ماشین لباسشویی دوو

 

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازم برقی ضروری در خانه است که حداقل هفته ای یکبار باید از آن استفاده کنید. اگر ماشین لباسشویی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، نه تنها در شستن لباس ها نتیجه خوبی را به دست نمی آورید بلکه طول عمر این دستگاه نیز بسیار کم بوده و مدام دچار خرابی می گردد به گونه‌ای که حتی مجبور هستید آن را عوض کنید. اگر در بین انواع برند های مشهور دنیا در زمینه لوازم برقی خانگی تحقیق کنید، متوجه خواهید شد ماشین لباسشویی دوو یکی از بهترین وسایل برقی شناخته شده است که از تکنولوژی ‌ها و فناوری‌ های روز دنیا برخوردار بوده و در نتیجه بهترین کارایی را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو

آنچه باعث شده است ماشین لباسشویی دوو به عنوان یکی از بهترین ماشین های لباسشویی در جهان معرفی گرد، قابلیت هایی است که در این دستگاه تعریف شده است:

–        برنامه های شستشوی بسیار متنوع در ماشین لباسشویی دوو

–        انواع حرکت لباس ها برای کمک به شستشوی بهتر لباس ها و در نتیجه جلوگیری از آسیب به بافت پارچه ها

–        برخورداری از صفحه نمایش دیجیتال

–        امکان شستشوی لباس ‌ها با بخار در راستای کاهش میزان مصرف آب و انرژی

–        مجهز بودن به سیستم ایمنی قوی شامل زنگ هشدار و قفل کودک

–        مجهز بودن به برنامه ضد چروک

–         قابلیت شستشوی بسیار سریع برای لباس های که زیاد کثیف نیستند.

–         امکان آبکشی تکمیلی در زمانی که شوینده در داخل لباس ها باقی مانده باشد.

–         امکان پیش شستشوی لباس ها برای لباس هایی که خیلی کثیف هستند که در نتیجه باعث می شود کیفیت شستشو بالا برود.

–         ورودی جداگانه برای آب گرم و سرد

–        راندمان مصرف انرژی بسیار بالا

–        داشتن برنامه شستشوی کاملا اقتصادی برای کاهش مصرف انرژی

–        مجهز بودن به تکنولوژی اکو بابل که از طریق تزریق هوا به آب و مواد شوینده، باعث تشکیل کف بیشتر شده و کیفیت شستشو را بالا می برد.

–        استفاده از هیتر سرامیکی برای جلوگیری از فرسایش هیتر در مناطقی که سختی آب بسیار بالا است.

–         دارای سیستم خشک کن بسیار قوی

–        سنسور لرزش در موتورهای بدون تسمه جهت کنترل مقدار و سرعت گردش موتور

–        دارای سیستم Baby care برای شستشوی بسیار قوی لباس های کودکان جهت جلوگیری از بروز حساسیت پوستی

–        دارای سیستم air washer که کمک می کند بوی نامطبوع در داخل لباس ها هر چه زودتر برطرف گردد.

 

 خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو  مرکز  تهران

 

اگر چه ماشین لباسشویی دوو از تکنولوژی ها و قابلیت های بسیار عالی برخوردار بوده و قطعات آن دارای کیفیت استاندارد هستند ولی ممکن است بنا به دلایلی، دچار خرابی گردد. سهل انگاری در نحوه راه اندازی و استفاده از دستگاه، مهمترین عاملی است که باعث بروز مشکلات در ماشین لباسشویی دوو خواهد شد.

ولی در این زمان نیز نباید نگران باشید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو مرکز تهران در خدمت شما عزیزان ساکن در تهران خواهد بود تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید عیب یابی و تعمیرات را تحت نظر متخصصین حرفه ای انجام دهید.

تعمیرکاران ما در اولین زمان ممکن به منزل شما مراجعه می‌ کنند تا دردسر جابجایی ماشین لباسشویی از دوش شما برداشته شود. از طرف دیگر ما به خوبی می دانیم که جابجا کردن ماشین لباسشویی چه اندازه می ‌تواند به قطعات داخلی آن آسیب وارد کند. تعمیرکاران در حضور خود شما تعمیرات را انجام داده و در نهایت ضمانت نامه تعمیرات برای شما ارائه می گردد.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو  مرکز  تهران

 

جالب است بدانید اغلب افرادی که برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو مرکز تهران تماس می گیرند در مورد هزینه ها نیز سوال می پرسند. اما باید اجازه دهید تعمیرکاران به منزل شما مراجعه کرده نوع و شدت خرابی رخ داده در دستگاه را بررسی کنند. برای مثال اگر قطعه  ای خراب شده باشد،  متخصصین ما اول سعی می‌ کنند خرابی را برطرف کنند تا هزینه کار کمتر شود.

اما در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد، مسلماً باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. در چنین شرایطی از قطعات دارای گارانتی برای شما استفاده خواهد شد. در نهایت هزینه ها براساس تعرفه اتحادیه محاسبه می‌ شود. توجه داشته باشید اگر گارانتی دستگاه اعتبار داشته باشد، می توانید به متخصصین ما تحویل دهید تا هزینه کمتری برای شما در نظر گرفته شود.

 1669