1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران

1012 بازدید
نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران

برند دوو با هدف حمایت از مشتریان خود در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، نمایندگی های متعددی را در سراسر ایران تاسیس نموده است. در این زمینه نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران تحت نظر متخصصین حرفه ای و در شرایط استاندارد، عهده دار تعمیر انواع وسایل برقی خانگی شما خواهد شد. کافی است با این مرکز تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا از خدمات زیر بهره مند شوید:

1-   ما تعمیر انواع وسایل خانگی دوو را در منزل شما انجام می دهیم و نیازی به مراجعه حضوری به مرکز نیست.

2-   تعمیرکاران حرفه ای ما در اولین فرصت و با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام می شوند تا براساس متدهای علمی و با سرعت بالا، عیب یابی . تعمیرات انجام شود.

3-   تکنسین هیا ما موظف هستند در پایان کار، به شما گارانتی تعمیرات تحویل دهند. در صورت بروز همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه، به شما تعهد می دهیم بدون هزینه خدمات را ارائه کنیم.

4-   با هدف کاهش هزینه ها، تخفیفاتی را در نظر گرفته ایم. برای مثال اگر ضمانت نامه وسیله اعتبار دارد، به تعمیرکار تحویل دهید تا در محاسبه هزینه نهایی لحاظ گردد.

5-   ما هزینه تعمیرات را براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه می کنیم و می توانید صحت این مطلب را از طریق فاکتور تعمیرات بررسی کنید.

6-   خدمات مشاوره تلفنی رایگان از دیگر فعالیت های نمایندگی است که تحت نظر کارشناسان حرفه ای، آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران

 

نمایندگی تعمیرات دوو پونک , نمایندگی تعمیرات دوو صادقیه , نمایندگی تعمیرات دوو شهرک غرب , نمایندگی تعمیرات دوو سعادت آباد , نمایندگی تعمیرات دوو باغ فیض , نمایندگی تعمیرات دوو طرشت , نمایندگی تعمیرات دوو تهرانسر , نمایندگی تعمیرات دوو چیتگر , نمایندگی تعمیرات دوو شهرک گلستان , نمایندگی تعمیرات دوو بیمه , نمایندگی تعمیرات دوو بلوار فردوس , نمایندگی تعمیرات دوو شهرک اکباتان , نمایندگی تعمیرات دوو گیشا , نمایندگی تعمیرات دوو شهران , نمایندگی تعمیرات دوو کن , نمایندگی تعمیرات دوو جنت آباد , نمایندگی تعمیرات دوو آریاشهر , نمایندگی تعمیرات دوو شهر زیبا , نمایندگی تعمیرات دوو حصارک , نمایندگی تعمیرات دوو کوهسار

 

آشنایی با ما

 

 

برند دوو متعلق به کدام کشور است؟

 

برندهای متنوعی در زمینه طراحی و تولید لوازم برقی خانگی فعالیت دارند. شهرتی که اغلب برندها به دست می آورند، به واسطه کیفیت بالای تولید و در نتیجه جلب رضایت مردم در سراسر دنیا است.

برای مثال برند دوو یکی از شناخته ترین برندهای کره ای در جهان است که در ایران نیز انواع لوازم برقی آن شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، ماکروفر و ساید بای ساید به فروش می رسد.

اگر تاریخچه این برند را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که سابقه بسیاری طولانی داشته و سال ۱۹۷۱ فعالیت خود را در زمینه لوازم برقی خانگی آغاز کرده است. لازم به ذکر است که کیفیت محصولات برند دوو به حدی بالا برده است که شما اکنون می توانید کارخانه های زیادی از این برند را نه تنها در ایران بلکه در ۴۰ کشور دنیا نیز مشاهده کنید.

 

 هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران

 

خوشبختانه نمایندگی های زیادی از برند دوو در ایران وجود دارد که خدمات پس از فروش را برای مشتریان ارائه می کنند. اگر بخواهیم در مورد هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات دوو در غرب تهران با یکدیگر صحبت کنیم، باید بگوییم که چند عامل بر روی این موضوع تاثیر می گذارد:

–        کدام یک از لوازم برقی برند دوو  خراب شده است؟

–         چه عیبی در داخل دستگاه بروز کرده است؟

–         آیا گارانتی وسیله برقی معیوب اعتبار دارد یا خیر؟

–         متخصص قطعات خراب شده را تعمیر کرده و یا اینکه نیاز به تعویض قطعات معیوب وجود دارد؟

–         دستمزد متخصص چگونه محاسبه می شود؟

لازم به ذکر است که تعمیرکاران در پایان کار به شما ضمانت  نامه تعمیرات می ‌دهند که در واقع تضمین کننده کیفیت کاری آن ها و هزینه ای است که شما پرداخت می کنید.

 

 تعمیرات سریع با نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران

 

در صورتی که یکی از لوازم برقی دوو خراب شده است و ساکن غرب تهران هستید،  می توانید با نمایندگی تعمیرات دوو در غرب تهران تماس بگیرید و یا وارد سایت شوید و درخواست خود را برای کارشناسان ما مطرح نمایید.

در این صورت نیازی نیست به نمایندگی بروید بلکه تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل شما می ‌آید و تعمیرات در خانه انجام خواهد شد. در صورتی که راهی جز تعویض برخی از قطعات نباشد، از قطعات اصل دارای گارانتی برای وسیله شما استفاده می شود.

 1669