1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شرق تهران

349 بازدید
نمایندگی تعمیرات یخچال دوو شرق تهران

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شرق تهران : آیا به فکر خرید یخچال برای منزل خود هستید و بین برندهای مختلف دچار تردید شده اید؟ پیشنهاد می کنیم انواع مدل های یخچال دوو را از نزدیک بررسی کنید تا متوجه شوید که این دستگاه از چه قابلیت و تکنولوژی ‌هایی برخوردار است. علاوه بر طراحی ظاهری بسیار زیبا و تنوع رنگ خاص که برای یخچال دوو در نظر گرفته شده است، قابلیت های زیر نیز در دستگاه تعریف شده و باعث افزایش راندمان کارایی آن گشته است:

–        راندمان مصرف انرژی یخچال های دوو بالا بوده و از نظر سطح مصرف انرژی در سطح A  قرار دارد.

–        وجود کمپرسورهای هوشمند در داخل یخچال های دوو باعث شده است که میزان مصرف انرژی به شدت کاهش یافته و در عین حال فضای داخلی یخچال به خوبی خنک شود.

–        همچنین سیستم دیجیتال کولینگ در انواع مدل های یخچال دوو وجود دارد که این امکان را فراهم می کند یخچال به صورت هوشمند بتواند دمای بیرون را تشخیص داده و براساس آن دمای داخلی یخچال را تنظیم کند.

–        چون در اغلب یخچال های دوو سیستم سرمایشی قسمت یخچال و سیستم های سرمایشی قسمت فریزر مجزا است، مصرف انرژی به شدت کاهش یافته و کیفیت مواد غذایی که در داخل یخچال وجود دارد افزایش پیدا می کند.

–        یخچال های دوو مجهز به آبسردکن هستند.

–       در یخچال های دوو فیلتر بوزدایی قرار گرفته است تا وقتی مواد غذایی ادویه دار را در داخل یخچال قرار می دهیم، سایر خوراکی ها، میوه ها و سبزیجاتی که در داخل یخچال قرار دارد، بو نگیرند.

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شرق تهران

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو پیروزی , نمایندگی تعمیر یخچال دوو مجیدیه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو شهرک امید , نمایندگی تعمیر یخچال دوو باقری , نمایندگی تعمیر یخچال دوو تهرانپارس , نمایندگی تعمیر یخچال دوو نیرو هوایی , نمایندگی تعمیر یخچال دوو تهران نو , نمایندگی تعمیر یخچال دوو حکیمیه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو شمس آباد , نمایندگی تعمیر یخچال دوو نظام آباد , نمایندگی تعمیر یخچال دوو حشمتیه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو دبستان , نمایندگی تعمیر یخچال دوو سیدخندان , نمایندگی تعمیر یخچال دوو افسریه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو نارمک , نمایندگی تعمیر یخچال دوو سرسبز , نمایندگی تعمیر یخچال دوو رسالت , نمایندگی تعمیر یخچال دوو هنگام , نمایندگی تعمیر یخچال دوو الغدیر , نمایندگی تعمیر یخچال دوو وحیدیه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شرق تهران

 

خوشبختانه با وجود نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شرق تهران شما اصلاً نباید نگران چگونگی راه اندازی و تعمیر دستگاه باشید. اگر خرابی در داخل دستگاه رخ داده باشد، تنها کافی است مشکل را به کارشناسان ما اطلاع دهید دهید. در این صورت تکنسین های ما در اولین فرصت به منزل شما مراجعه می‌ کنند. حتی می توانید به سایت مراجعه کرده و گزارش خرابی را ارائه نمایید.

کارشناسان ما به محض مطالعه گزارش خرابی در سایت، با شما تماس می گیرند تا با چند پرسش و پاسخ، عیب یابی اولیه انجام گیرد. از نظر تعمیرات در منزل آسوده خاطر باشید که تکنسین‌ های حرفه ‌ای به منزل شما اعزام شده و با تجهیزات کامل تعمیرات را برای شما انجام می دهند. تعمیرکاران ما موظف هستند در پایان کار به شما ضمانت نامه تعمیرات را تحویل دهند.

بنابراین از کیفیت کار اطمینان داشته باشید که حتی در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شرق تهران خود را موظف می دانند از قطعات اورجینال استفاده کنند تا کارایی دستگاه دچار مشکل نگردد.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شرق تهران

 

اگر می خواهید بدانید هزینه تعمیر یخچال دوو در شرق تهران چقدر می شود، بهتر است چند مورد زیر را در نظر داشته باشید:

–        یخچال خراب شده دقیقا دچار چه مشکلی است و این مشکل تا چه اندازه پیشروی کرده است؟

–        آیا قطعه ای در داخل دستگاه سوخته است؟

–        آیا گارانتی دستگاه اعتبار دارد؟

–        دستمزد متخصص براساس میزان نیاز به کار، چقدر بوده است؟

تعمیرکاران ما در پایان، به شما فاکتوری با مهر نمایندگی تحویل می ‌دهند تا از بابت هزینه ها مطمئن باشید.

 1669