1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل PRIMO83

546 بازدید
ماشین لباسشویی دوو مدل PRIMO83

ماشین لباسشویی دوو مدل PRIMO83 یک ماشین لباسشویی بسیار پیشرفته با قابلیت های مدرن و امروزی است که می تواند یک انتخاب عالی و ایده آل برای هر خانواده ای به شمار رود. موتور به کار رفته در این ماشین از نوع بدون تسمه یا دایرکت درایو بوده و طول عمر و قدرت دستگاه را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو PRIMO83

این ماشین لباسشویی طراحی بسیار زیبا و امروزی داشته و بدون شک می تواند سخت پسند ترین افراد را نیز راضی به خرید کند. در کنار طراحی و ظاهر بسیار زیبا، کیفیت و کارایی نیز شما را تا شگفت زده خواهد کرد. کیفیت شست و شو فاکتور بسیار مهم در این دستگاه است. اسپری آب و مواد شوینده به سطح الیاف و نفوذ حباب های تشکیل شده به تار و پود آن ها، سر سخت ترین لکه ها را نیز می تواند از بین ببرد.

دیگ شست و شو قابلیت شست و شوی خود را داشته و شما می توانید بعد از چند بار شست و شوی لباس، دیگ را نیز کامل بشوئید. این مساله باعث می شود هیچ گونه میکروب و یا باکتری در سطح دیگ باقی نماند. با استفاده از شست و شوی همراه با تاخیر می توانید زمان شست و شوی لباس های خود را تا 24 ساعت عقب بیاندازید.

قفل کودک طراحی شده در ماشین لباسشویی دوو مدل PRIMO83 ایمنی دستگاه هنگام کار را تا حد بسیار زیادی تامین می کند. در صورتی که برای پوشیدن لباس خود عجله دارید، می توانید تنها در 19 دقیقه و با استفاده از شست و شوی سریع لباس خود را داشته باشید. همچنین می توانید از خشک کن و شست و شوی ضد چروک نیز استفاده کرده تا بتوانید بلافاصله لباس شسته شده خود را به تن کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669