1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران

345 بازدید
نمایندگی تعمیرات یخچال جنوب تهران

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران : اگر به فکر خرید یخچال برای تکمیل جهیزیه هستید و یا می‌ خواهید یخچال خانه خود را عوض کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید چون قرار است در مورد قابلیت هایی که در نسل جدیدی از یخچال های دوو تعریف شده است با یکدیگر صحبت داشته باشیم:

–         در اولین قدم برای خرید هر نوع وسیله برقی باید برچسب انرژی آن را مورد بررسی قرار دهید. یخچال های جدید دوو دارای برچسب انرژی از نوعی A هستند و این بهترین اتفاقی است که رخ داده و به کاهش مصرف انرژی کمک می کند.

–         در یخچال های دوو سیستم دیجیتال کولینگ طراحی شده است. اما این سیستم چه کارایی دارد؟ با توجه به اینکه دمای بیرون یخچال بر روی دمای داخلی آن تاثیر می گذارد و به همین دلیل است که در تابستان موتور یخچال بیشتر کار می کند تا از این طریق بتواند فضای داخلی را خنک تر نگه دارد، بنابراین سیستم دیجیتال کولینگ می ‌تواند به صورت هوشمند، تفاوت بین دمای بیرون و داخل را تشخیص داده و سریعاً نسبت به تنظیم دمای داخلی اقدام کند.

–         یکی دیگر از قابلیت های یخچال های دوو، وجود سیستم هوشمند کنترل دما است که کمک می‌ کند تا میوه ها، سبزیجات و حتی مواد غذایی در داخل یخچال به مدت طولانی تری نگهداری شوند.

–         همچنین با توجه به اینکه کمپرسور هوشمند و سامانه سرمایشی پیشرفته در داخل نسل جدیدی از یخچال های دوو طراحی شده است، بنابراین میزان مصرف انرژی به شدت کاهش پیدا می‌ کند.

–         البته تکنولوژی های دیگر همانند صفحه دیجیتال برای تنظیم دما، قفل کودک برای جلوگیری از تغییر دما توسط کودکان، فضای بسیار بزرگ در داخل یخچال برای قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی، وجود یخساز و آبسردکن در برخی از یخچال های دوو و… از دیگر قابلیت ‌هایی است که برای این دستگاه تعریف شده است.

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو مشیریه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو یاخچی آباد , نمایندگی تعمیر یخچال دوو نازی آباد , نمایندگی تعمیر یخچال دوو شوش , نمایندگی تعمیر یخچال دوو اتابک , نمایندگی تعمیر یخچال دوو خراسان , نمایندگی تعمیر یخچال دوو شاپور , نمایندگی تعمیر یخچال دوو جوادیه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو مولوی , نمایندگی تعمیر یخچال دوو منیریه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو سیروس , نمایندگی تعمیر یخچال دوو خزانه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو فلاح , نمایندگی تعمیر یخچال دوو مسعودیه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو خانی آباد , نمایندگی تعمیر یخچال دوو یافت آباد , نمایندگی تعمیر یخچال دوو دروازه غار , نمایندگی تعمیر یخچال دوو امیریه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو مسعودیه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو افسریه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو علی آباد , نمایندگی تعمیر یخچال دوو شکوفه , نمایندگی تعمیر یخچال دوو عبدل آباد

 

آشنایی با ما

 

 

 خدمات نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران

 

این مژده را به مشتریان ساکن در جنوب تهران می دهیم که نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران جهت نصب،راه اندازی و همچنین برای عیب یابی یخچال به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

این نمایندگی توسط کارشناسانی مدیریت می شود که نه تنها به صورت علمی بلکه به صورت عملی نیز تخصص بسیار بالایی در زمینه وسایل برقی به خصوص یخچال دارند. بنابراین تنها کاری که لازم است بکنید این است که در زمان بروز خرابی، مشکل را به صورت تلفنی یا از طریق آنلاین و مراجعه به سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. این نوید را به شما می دهیم که نمایندگی ما خدمات در منزل را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

بنابراین به هیچ عنوان نگران چگونگی جابجایی این وسیله نباشید. در زمانی که شما تعیین کنید، تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل شما می آید. اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، لازم است بدانید که نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران از قطعات اورجینال که دارای گارانتی هستند استفاده خواهند کرد. تعمیرکاران موظف هستند در پایان کار به شما ضمانت نامه تعمیرات را تحویل دهند تا از این طریق بتوانند اعتماد شما را به خود جلب نمایند.

 

 هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران

 

مسلماً نوع عیبی که در دستگاه بروز کرده است مهمترین عاملی است که بر هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران تاثیر می‌ گذارد. بنابراین صبر کنید تا تعمیرکار به منزل شما آمده و وضعیت یخچال، سلامت قطعات و همچنین نوع خرابی رخ داده را کنترل کند.

تعرفه اتحادیه در اختیار تکنسین ها قرار گرفته است تا براساس آن، هزینه ها محاسبه گردد. دستمزد تکنسین نیز براساس نرخ اتحادیه محاسبه خواهد شد. به عنوان یک فاکتور ویژه برای مشتریان این نکته را بیان می ‌کنیم که اگر گارانتی دستگاه منقضی نشده است بهتر است به تعمیرکار تحویل دهید تا تخفیف بیشتری را دریافت نمایید.

 1669