1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در شمال تهران

379 بازدید
نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو شمال تهران

تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در شمال تهران : در عصر حاضر اغلب خانم ها به جای اینکه یخچال و فریزر جداگانه بخرند، علاقه زیادی به ساید بای ‌ساید داشته و به همین دلیل است که به سراغ برندهایی می‌ روند که این قبیل یخچال فریزرها را طراحی می ‌کنند. به عنوان یکی از بهترین انواع ساید بای ساید، ما در این قسمت شما را با ساید بای ساید دوو آشنا می‌کنیم .

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در شمال تهران

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در فرمانیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در تجریش , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در قیطریه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در نیاوران , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در آجودانیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در قلهک , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در پل رومی , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در اقدسیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در جماران , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در چیذر , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در دارآباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در اراج , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در درکه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در ازگل , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در لویزان , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در مینی سیتی , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در سوهانک , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در دروس , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در داوودیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در زرگنده , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در فرشته , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در ولنجک , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در محمودیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در کامرانیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در ظفر , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در الهیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در پاسداران

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در شمال تهران

 

تصور کنیم که ساید بای ساید شما خراب شده است. اولین نگرانی که برای مردم به وجود می ‌آید این است که چگونه دستگاه به این بزرگی را به نمایندگی و محل تعمیر ببریم؟ به خصوص اگر قرار باشد وسیله را از راه پله های آپارتمان به پارکینگ منتقل کنید، دردسر شما چند برابر می گردد. اما نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در شمال تهران این مشکل را برای مشتریان که در این منطقه ساکن هستند برطرف کرده است.

کافی است آدرس محل زندگی خود را برای ما ارسال کنید تا در زمانی که خود شما تعیین کرده اید، تعمیرکاران به منزل شما مراجعه کنند. در این صورت بدون اینکه نیاز به جابجایی دستگاه باشد، تعمیرات در حضور شما انجام می گیرد. اگر قطعه ای در ساید بای ساید بسوزد، می دانیم که باید حتماً با نوع اصل جایگزین گردد در غیر این صورت به سایر قطعات داخلی نیز آسیب وارد خواهد شد.

به خاطر همین تعمیرکاران ما گارانتی قطعات را به شما تحویل می دهند تا از اصل بودن آن مطمئن شوید. تعمیرکاران موظف هستند در پایان کار به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل دهند تا اگر دوباره همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، نگرانی از بابت چگونگی تعمیرات نداشته باشید و هزینه ها برای شما رایگان تمام شود.

 

چرا ساید بای ساید دوو بخریم؟

 

همانطور که می دانید دوو یک برند کره ‌ای است و قطعات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. مهمترین ویژگی هایی که برای ساید بای ساید های دوو در نظر گرفته شده است عبارتند از:

–         وجود سیستم دیجیتال کولینگ مجهز به سنسورهای کنترل دما برای تشخیص دمای بیرون و داخل یخچال و در نتیجه تنظیم دمای داخل یخچال به بهترین شکل ممکن

–        وجود کمپرسورهای هوشمند جهت کاهش مصرف انرژی با ارائه بهترین سرما در داخل محفظه یخچال و در نتیجه افزایش مدت زمان نگهداری از میوه، سبزی و مواد غذایی

–        کاهش میزان مصرف انرژی و افزایش راندمان دستگاه

–        طراحی های بسیار زیبا برای ساید بای ساید های دوو

–         وجود سامانه بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه جهت جلوگیری از بو گرفتن فضای داخلی یخچال و جلوگیری از رشد میکروب ها در فضای داخلی

–        وجود نمایشگر led با کنترل لمسی بر روی ساید بای سایدهای دوو

–        سیستم ایمنی بسیار بالا من جمله قفل کودک برای جلوگیری از باز شدن درب یخچال توسط کودکان

–         فضایی جادار و بزرگ برای یخچال و فریزر

–        رنگ بندی های بسیار زیبا

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در شمال تهران

 

مسلماً بدون ملاحظه دستگاه نمی توانیم برآوردی از هزینه ها داشته باشیم چون به هر حال تعمیرکار باید بداند چه عیبی در داخل دستگاه رخ داده و علت آن چیست که بتواند عیب یابی را به صورت ریشه ‌ای انجام داده و بعد از تعمیرات، هزینه ها را براساس تعرفه نمایندگی برای شما محاسبه کند.

اما همین که ضمانت نامه تعمیرات به شما تحویل داده شده و از طرف دیگر اگر گارانتی دستگاه منقضی نشده باشد تخفیفات ویژه برای شما لحاظ می گردد، به معنای سود شما در صورت مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در شمال تهران خواهد بود.

 1669