1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7010

452 بازدید
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7010

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7010 یک انتخاب مناسب برای خانم هایی است که به دنبال خرید جهیزیه هستند. این ماشین لباسشویی ظرفیت 7 کیلوگرم داشته و برای شست و شوی لباس های یک خانواده با جمعیت کم تا متوسط مناسب می باشد.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو DWK-7010

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی جدید، مصرف انرژی بسیار پایین و رده انرژی بالای آن است. رده انرژی این ماشین A+++  بوده و به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند. نمایشگر این ماشین از نوع LED  بوده و در هر مرحله از شست و شو اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار می دهد.

این ماشین لباسشویی دارای خشک کن با دور 1000 دور در دقیقه است و می تواند لباس های شما را بعد از شست و شو به طور کامل خشک کند. از دیگر ویژگی های این ماشین می توان به قابلیت شست و شوی سریع نام برد. این برنامه تنها در 20 دقیقه کثیف ترین لباس ها را مانند روز اول تمیز و درخشان به شما تحویل می دهد.

نوع دیگ این ماشین لباسشویی به گونه ای است که لباس ها تا بیشترین مقدار ممکن درگیر فرایند شست و شو شده و از طرفی نیز تا حد ممکن از الیاف آن ها محافظت می شود. با استفاده از شست و شوی اضافه می توانید از شست و شوی کامل لباس ها مطمئن شوید. این ماشین لباسشویی دارای بردنه سفید رنگ و درب کروم بوده و ظاهری شیک و مدرن دارد.

می توانید از 19 برنامه شست و شوی ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7010 برای شستن لباس های مختلف با الیاف های مختلف استفاده کنید. برای مثال می توانید لباس های ورزشی، لباس های کودک، لباس های کتان و یا جین را با برنامه مخصوص به خود شسته تا کیفی، رنگ و دوام لباس ها به خوبی حفظ شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669