1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو

629 بازدید
نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو

تعمیرات ساید بای ساید دوو – در سال های اخیر، یکی از زیباترین یخچال ها به نام یخچال های ساید بای ساید وارد بازار جهانی شدند که توانستند توجه بسیاری را به خود جلب کرده و محبوبیت زیادی را به دست بیاورند.

 

شماره های نمایندگی ساید بای ساید دوو

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

سفارش آنلاین تعمیرات

 

ساید بای ساید ها به دلیل طراحی بسیاز زیبا و خاصی که دارند، در کمترین زمان ممکن، با استقبال زیادی از جانب مردم روبرو شد که همین موضوع منجر به این گردید که برندهای زیادی در زمینه طراحی و ساخت این قبیل از یخچال ها فعالیت کنند و هر یک در پی این باشند که رتبه بالاتری را در میان رقبا خود به دست بیاورند. در این میان می توان به ساید بای ساید دوو اشاره نمود. دوو در زمینه ساخت ساید بای ساید ها، به دو فاکتور بسیار مهم اهمیت می دهد:

1-   ارائه بهترین کیفیت در خط تولید به منظور ساخت وسیله ای با کارایی بالا و کمترین مصرف انرژی

2-   ارائه خدمات پس از فروش

جالب است بدانید که خوب بودن یک وسیله برقی را نمی توان تنها در کارایی آن خلاصه کرد بلکه داشتن خدمات پس از فروش برای حمایت از وسیله در زمان بروز عیب و نقص، یک فاکتور مهم به حساب می آید. به همین منظور، دوو با راه اندازی نمایندگی ساید بای ساید خود، به نوعی از این وسیله خود حمایت کرده و توانسته است اعتبار بالایی را به دست بایورد.

 

آشنایی با ما

 

 

مشخصه های نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو

 

بهترین کار در صورت خراب شدن ساید بای ساید دوو، ارجاع خرابی به نمایندگی تعمیرات دوو است زیرا:

1-   وجود تکنسین های متخصص و کاملا باتجربه در نمایندگی و در نتیجه ارائه خدمات تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه

2-   خدمات پشتیبانی آن لاین 24 ساعته

3-   ارائه مشاوره رایگان از طریق افراد متخصص برای مشتریان در زمان تماس مشتری با نمایندگی

4-   استفاده از قطعات اصلی و ارجینال در زمان تعویض برخی از قطعات معیوب ساید بای ساید

5-   اعزام تعمیرکار به منزل مشتری در کمترین زمان ممکن جهت ارائه هر گونه خدمات تعمیرات در منزل

6-   بهره گیری از متدهای روز دنیا و تجهیزات پیشرفته جهت افزایش کیفیت تعمیرات

7-   سرعت عمل جهت رفع نقص رخ داده با توجه به ضرورت وجود یخچال در منزل

8-   کاهش هزینه های تعمیرات و یا تعویض برخی از قطعات به منظور اقتصادی بودن ارائه خدمات و در نتیجه افزایش رضایتمندی مشتریان

9-   برگزاری دوره های آموزشی برای تعمرکاران با هدف افزایش سطح آگاهی و مهارت ان ها

 

تعمیر ساید بای ساید دوو

 

نمایندگی تعمیرات دوو در زمان نیاز به تعمیر ساید بای ساید دوو نیز مشتریان را حمایت خواهد کرد. با ورود انواع ساید بای ساید به جمع وسایل برقی خانگی امروزه اغلب مردم تمایل به خرید این وسیله خواهند داشت. اما به هر حال بهترین برند از ساید بای ساید نیز ممکن است به صورت ناخواسته همانند تغییر ولتاژ برق خانه، خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این زمان است که وجود نمایندگی تعمیرات اهمیت خود را نشان می دهد. خوشبختانه نمایندگی تعمیرات دوو با گروه مهندسی و تعمیرکاران حرفه ای خود تعمیر ساید بای ساید دوو را با دقت و سرعت بالا انجام خواهد داد.

از آنجایی که مشتریان زیادی تمایل به تعمیر ساید بای ساید دوو تحت نظر نمایندگی تعمیرات اورژانس سرویس هستند لذا این نمایندگی در اغلب شهرهای ایران شعبه های متعددی را تاسیس و تحت نظر متخصصین اداره می کند. تعمیرکاران در نمایندگی همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود.

 

مهمترین خدمات نمایندگی دوو در تعمیر ساید بای ساید دوو

 

ما انتظار نداریم که مشتریان بدون هیچ اطلاعاتی و به صورت چشم بسته به نمایندگی تعمیرات دوو اعتماد نموده و تعمیر ساید بای ساید دوو را به تعمیرکاران فعال در این نمایندگی ها بسپارند. به همین دلیل در ادامه، خدمات نمایندگی را به تفصیل بیان خواهیم کرد:

1-   اولین نگرانی مشتریان زمانی که متوجه می شوند باید تعمیر ساید بای ساید دوو انجام شود تا عیب رخ داده برطرف گردد، جابجایی وسیله است. اما نمایندگی تعمیرات دوو با اعزام تعمیرکار به منزل مشتری این مشکل را رفع خواهد کرد. در این صورت نیازی به زحمت مشتری برای جابجایی ر نخواهد بود.

2-   لازم است بدانید که تعمیرکاران و مهندسین فعال در نمایندگی تعمیرات دوو به خوبی به سیستم ساخت انواع ساید بای ساید تسلط داشته و در زمان نیاز به تعمیر ساید بای ساید دوو با دقت و سرعت بالا عیب رخ داده را تشخیص و نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

3-   به هر حال ممکن است در زمان تعمیر ساید بای ساید دوو تعمیرکار تشخیص دهد که لازم است برخی از قطعات آن تعویض گردد. نمایندگی تعمیرات دوو این اطمینان را به مشتریان می دهد که از قطعات اصل و ارجینال برای این منظور استفاده کند تا لطمه ای به کیفیت و عمر دستگاه وارد نشود.

4-   نمایندگی تعمیرات دوو در راستای جلب اعتماد مشتریان به خدمات خود، تمامی تعمیرکاران را موظف می داند بعد از پایان تعمیر ساید بای ساید دوو یک گارانی تتعمیر به مشتری تحویل دهند. این گارانتی تضمین می کند که اگر همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ بدهد، تعمیرکار بدون دریافت هزینه ای تعمیر ساید بای ساید دوو را مجددا انجام دهد.

5-   مشاورین فعال در نمایندگی دوو به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان بوده  و آماده پاسخگویی به سوالات آن ها خواهند بود.

6-   نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو همواره با برگزاری دوره های آموزشی، سطع دارد سطح دانشی علمی و عملی مشتریان و در نتیجه سطح کیفی خدمات خود را بالا نگه دارد.

 

راهنمای برخورداری از خدمات نمایندگی دوو 

 

در صورتی که مشتریان تمایل به استفاده از خدمات نمایندگی دوو جهت تعمیر ساید بای ساید دارند کافی است به صورت زیر عمل نمایند:

1-   تماس با نمایندگی تعیمرات دوو

به محض اینکه مشتری با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات دوو در منطقه مسکونی خود تماس بگیرد، مشاورین در نمایندگی با آن ها صحبت می کنند تا به صورت تقریبی بتوانند عیب رخد داده را تشخیص دهند.

2-   اعزام تعمیرکار به منزل مشتری

نمایندگی تعمیرات دوو با هدف رضایتمندی مشتریان خود، تعمیرکار را منزل آن ها اعزام می کند تا تعمیر ساید بای ساید دوو بدون دردسر در محل انجام گیرد.

3-   ارائه ضمانت نامه تعمیرات به مشتریان

در پایان تعمیر ساید بای ساید دوو تعمیرکاران گارانتی تعمیرات را به مشتری ارائه می کند که اگر عیب قبلی مجدد در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کرد، هزینه ای برای تعمیر دوبار دستگاه دریافت نگردد.

 

دلایل متداول نیاز به تعمیر ساید بای ساید دوو

 

در صورتی که یکی از عیوب رخ بدهد به این معنا است که نیاز به تعمیر ساید بای ساید ضروری بوده و چه بهتر که این امر را به نمایندگی تعمیرات دوو بسپارید:

1-   ساید بای ساید نمی تواند یخ تولید کند.

2-   هوای داخلی یخچال به خوبی سرد نمی شود.

3-   ساید بای ساید صدای زیادی داشته و به صورت یکسره کار می کند.

4-   موتور ر دوو به شدت داغ می کند.

5-   قسمت فریزر ساید بای ساید مواد غذایی را بیش از اندازه منجمد می کند.

 

چرا ساید بای ساید دوو بخریم؟

 

در میان برندهایی که در زمینه لوازم برقی خانگی فعالیت دارند، برند دوو یکی از باکیفیت ترین برندهایی است که تنوع زیادی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای مثال اگر شما می ‌خواهید ساید بای ساید بخرید کافی است در بین مدل های ساید بای ساید دوو کمی تحقیق کنید تا متوجه شوید از چه کیفیت و تکنولوژی‌ هایی برخوردار بوده و می ‌تواند با بزرگ ترین برندهای جهان، رقابت کند. برند دوو در سال ۱۹۷۱ در کشور کره فعالیت خود را آغاز کرد و در کوتاه مدت توانست محبوبیت و شهرت جهانی به دست بیاورد.

در نتیجه دامنه فعالیت خود را در کشورهای دیگر جهان نیز توسعه داد. اکنون در کشور ایران کارخانه های زیادی وجود دارد که مونتاژ لوازم برقی دوو  را انجام می دهند و همین موضوع باعث شده است اغلب افراد فکر کنند که برند دوو، یک برند ایرانی است. قطعات از کشور کره وارد ایران می ‌شود و مهندسی ایران فرآیند مونتاژ را برعهده می ‌گیرند.

 

عیوب رایج در ساید بای ساید دوو

 

در حال حاضر خانم ها علاقه بسیار زیادی به خرید ساید بای ساید دارند. این نوع یخچال ها از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه و خانه می گردد. اما فراموش نکنید اگر بهترین و با کیفیت ترین برند جهان را در اختیار داشته باشید اما دستگاه به درستی راه اندازی نشده و یا به درستی مورد استفاده قرار نگیرد و یا حتی در اثر شرایط محیطی غیرقابل کنترل، خرابی هایی در آن رخ خواهد داد. بر طبق آنچه که گفته شد، مهمترین عیوب رایج در ساید بای ساید دوو عبارتند از:

–        ساید بای ‌ساید روشن نمی شود.

به محض اینکه چنین اتفاقی می افتد، همه افراد نگران چگونگی جابجا کردن وسیله به این بزرگی برای بردن به تعمیرکار خواهند شد چون این کار واقعاً سخت خواهد بود. افراد تحت چنین شرایطی فکر می ‌کنند که موتور دستگاه سوخته است اما  ابتدا وضعیت برق ساختمان، سلامت پریز برق، دو شاخه و محافظ را بررسی کنید. ممکن است عیب در یکی از این موارد ذکر شده باشد. در صورتی که باز هم مشکل برطرف نشد و همچنان ساید بای ساید خاموش است، با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کرده و در صورت نیاز به تعمیرات، خدمات در منزل برای شما عزیزان ارائه شود.

–         ساید بای ساید صدای بسیار زیادی می دهد.

زمانی که قرار است نصب و راه اندازی ساید بای ساید را انجام دهید حتما به تراز بودن یخچال دقت کنید چون کمی ناهماهنگی در این مورد باعث صدای زیاد در یخچال می شود و این موضوع نشان می‌دهد که موتور به شدت تحت فشار قرار دارد. البته اگر بار داخل ساید بای ساید نیز بسیار زیاد باشد احتمالاً صدای زیادی را خواهید شنید. البته خرابی در موتور دستگاه نیز صدای زیادی به همراه خواهد داشت.

–         یخ ساز ساید بای ساید به خوبی کار نمی کند.

در صورتی که می خواهید از یخ ساز استفاده کنید ولی با فشار دادن پدال، هیچ یخی از آن خارج نمی شود، قطعاً مشکلی در این زمینه رخ داده است. شما باید ابتدا تنظیمات مربوط به یخ ساز را بررسی کنید. شاید خللی در این مورد رخ داده باشد. همچنین سیم کشی مربوط به یخ ساز، شیر برقی و شیر آب باید کنترل شود. در چنین شرایطی  بهتر است کار را به متخصصین و تکنسین های ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو بسپارید.

–         درب ساید بای ساید به خوبی باز نمی شود.

ممکن است که لاستیکی دور درب کثیف شده باشد و چسبندگی زیادی را با بدنه ایجاد ‌کند. از طرف دیگر اگر تازه درب را بسته اید، باید فاصله بین باز و بسته شدن درب را رعایت کنید تا این مشکل برطرف گردد. البته این احتمال نیز وجود دارد که لولای درب خراب شده باشد و به همین دلیل درب به راحتی باز و بسته نمی شود.

–        نمایشگر روی ساید بای ‌ساید روشن نمی شود.

در چنین شرایطی قطعا عیبی در برد الکتریکی رخ داده و باید تعمیر و یا تعویض آن انجام گیرد. پیشنهاد می کنیم حتما برای تعمیر برد الکتریکی ساید بای ساید دوو، از نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو کمک بگیرد. در این صورت اگر نیاز به تعویض برد الکتریکی باشد، مطمئن خواهید بود که از انواع اصل استفاده می شود.

–         دکمه های روی صفحه نمایشگر کار نمی کند.

در چنین شرایطی شما ابتدا باید قفل کودک را بررسی کنید. در صورتی که قفل کودک فعال شده باشد، هیچ ‌کدام از دکمه های صفحه نمایشگر کار نخواهند کرد. اما اگر مطمئن هستید که قفل کودک روشن نیست، باید به سراغ سوکت های صفحه نمایشگر بروید و آن ها را بررسی کنید. پیشنهاد ما این است که برای کنترل کردن سوکت صفحه نمایشگر و همچنین برد الکتریکی، با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو تماس بگیرید تا به صورت دقیق و بدون خطا، تعمیرات انجام گیرد.

–         آب به آبسرد کن نمی ‌رسد.

در تابستان همه افراد دوست دارند که آب سرد را از یخچال میل کنند تا نیازی به قرار دادن کلمن در داخل خانه نباشد. اگر که آب وارد آبسردکن ساید بای ساید نمی شود، مشکل از شیر برقی است.

–        ساید بای ساید خنک نمی کند.

توجه داشته باشید اگر بار ساید بای ساید بسیار زیاد باشد، فضای داخلی آن نمی ‌تواند به خوبی خنک کند بنابراین باید حجم مواد غذایی در داخل یخچال را کنترل کنید. همچنین ممکن است گاز یخچال تمام شده و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. البته این احتمال وجود دارد که موتور دستگاه دچار اختلال شده باشد. بنابراین حتماً باید عیب یابی را به تکنسین های حرفه‌ای بسپارید تا مشکل، به طور دقیق ریشه یابی شود.

–         ساید بای ‌ساید به صورت یکسره کار می کند.

اختلال در موتور یا کمپرسور ساید بای ساید، خرابی سنسور های دما، خرابی برد الکتریکی و همچنین مشکل در گاز یخچال، از جمله مواردی است که باعث یکسره کار کردن ساید بای ساید می شود.

 

 هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو

 

ما چند فاکتور را برای شما عزیزان در نظر می‌ گیریم تا هزینه ها به طور دقیق برآورد شوند:

–         نوع خرابی رخ داده در ساید بای ساید و همچنین شدت عیب بروز کرده در آن

–        وضعیت سلامت قطعات و نیاز به تعمیر یا تعویض آن ها

–        وضعیت اعتبار گارانتی یخچال ساید بای ساید

–        دستمزد تکنسین ها

لازم به ذکر است که متخصصین ما باید به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل دهند تا اگر همین عیب در مدت زمان اعتبار گارانتی رخ داد، بدون نیاز به پرداخت هزینه، خدمات رایگان برای شما ارائه گردد.

 

 تعمیرات سریع در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو

 

ما به خوبی می ‌دانیم که اگر ساید بای ساید خراب شود، چقدر جابجا کردن آن سخت و دشوار است. به خصوص اگر شما در خانه های آپارتمانی زندگی می کنید، باید از راه پله ها، دستگاه را به پارکینگ ببرید و ممکن است در هر پیچ، آسیبی به بدنه یخچال وارد شود.

همچنین شما به چند نیروی کار نیاز دارید تا به شما در این زمینه کمک کنند. علاوه بر این ها، مدت زمان زیادی را برای رفتن به نمایندگی از دست خواهید داد. اما نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو این مشکل را برای شما حل کرده است. متخصصین ما در اولین تماس شما، عیب یابی اولیه را انجام داده و سپس با شما هماهنگ می‌ کنند تا تعمیرات در منزل انجام گیرد.

 

ارائه خدمات تخصصی با کیفیت

 

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین مراکز تعمیرات ساید بای ساید دوو در کشور است. این نمایندگی با بیش از سالها تجربه در زمینه تعمیرات و نگهداری انواع دستگاه‌های ساید بای ساید دوو، مشتریان خود را با خدمات تخصصی و با کیفیت در این حوزه خدمت رسانی می‌کند. کیفیت بالا، سرعت عمل و اعتماد به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو، موجب شده است که این نمایندگی محبوبیت بالایی در میان مشتریان خود کسب کند. در این مقاله، به بررسی مزایا و خدمات منحصر به فرد نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو می‌پردازیم.

با توجه به توضیحات ارائه شده در این مقاله، می‌توان نتیجه گرفت که نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو با ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت، بهترین گزینه برای تعمیر و نگهداری دستگاه‌های ساید بای ساید دوو است. با استفاده از کادر متخصص و مجرب، تیم نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو قادر به ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد است. همچنین، تأمین قطعات اصلی با قیمت مناسب و رضایت مشتریان، از مزیت‌های این نمایندگی است. به همین دلیل، اگر دستگاه ساید بای ساید دوو شما نیاز به تعمیر یا نگهداری دارد، بهترین انتخاب نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو خواهد بود.

 

مزایا و خدمات منحصر به فرد نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو

 

اولین و مهم‌ترین مزیت نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو عرضه خدمات منحصر به فرد است. این نمایندگی با تکیه بر تجربه و مهارت فنی کارشناسان خود، به صورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا، تعمیرات مورد نیاز ساید بای ساید دوو را انجام می‌دهد. همچنین، در این نمایندگی از ابزارهای پیشرفته و تکنولوژی روز استفاده می‌شود تا تعمیرات به صورت سریع و دقیق انجام شود.

همچنین، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو برخورداری از تیمی متخصص و مجرب می‌باشد. این تیم تمامی نیازهای تعمیراتی شما را تأمین می‌کند و با استفاده از تخصص و تجربه خود، به شما راهکارهای کارآمد برای رفع مشکلات ساید بای ساید دوو ارائه می‌دهد. با اعتماد به این تیم ماهر و مجرب، می‌توانید از خدمات با کیفیت و قابل اعتماد این نمایندگی بهره‌برده و به راحتی مشکلات ساید بای ساید دوو خود را حل کنید.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو با ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد، به طور کامل در خدمت شما قرار می‌گیرد. با توجه به اهمیت تعمیرات سریع و دقیق، این نمایندگی تمام تلاش خود را می‌کند تا سرویس‌دهی را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. همچنین، تعمیرات انجام شده در این نمایندگی قابلیت قابلیت اعتماد بالا را دارد و شما می‌توانید به آسانی به دستاوردهای چندین سال تجربه و کار کارشناسان این نمایندگی اعتماد کنید.

با توجه به ارائه قطعات اصلی با قیمت مناسب، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو یکی از بهترین گزینه‌های برای تأمین قطعات اصلی و با کیفیت می‌باشد. این نمایندگی با توجه به تجربه و رضایت مشتریان، به صورت دقیق و موثر با نیازهای مشتریان خود سازگاری پیدا می‌کند و از آن‌ها حمایت می‌کند. با انتخاب نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو، می‌توانید به راحتی از تعمیرات با کیفیت و خدمات عالی این نمایندگی بهره‌برده و رضایت خود را افزایش دهید.

 1669