1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK7112

424 بازدید
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK7112

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK7112 دارای طراحی و ظاهری بسیار شیک بوده و در سه مدل رنگی در بازار موجود می باشد. شما می توانید از میان بدنه و درب سفید، بدنه سفید و درب کروم و یا بدنه نقره ای درب کروم مدل مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را با دکوراسیون آشپزخانه خود ست کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو DWK7112

این ماشین لباسشویی دارای 9 برنامه شست و شو است که تقریبا انواع مختلف لباس ها و پارچه ها را شامل می شود. شما می توانید لباس های مختلف مانند پشمی، لباس کودک، لباس های ورزشی و یا تیره را داخل ماشین انداخته تا هر کدام با شرایط مخصوص به خود شسته شوند.

از دیگر ویژگی های بسیار عالی این دستگاه برقی می توان به سیستم عیب یاب هوشمند آن اشاره کرد. این سیستم می تواند به صورت خودکار بسیاری از ایراد های به وجود آمده در دستگاه را تشخیص داده و خود به خود آن را برطرف کند. این مساله از طرفی نیاز شما به تعمیرکار و پرداخت هزینه اضافی را کاهش داده و از طرف دیگر طول عمر دستگاه را بالا می برد.

دیگ این ماشین لباسشویی از نوع الماسه بوده که علاوه بر بالا بردن کیفیت شست و شو، البسه قرار داده شده در ماشین دچار آسیب و یا پارگی نشوند. جهت بالا بردن کیفیت شست و شو در این ماشین، از تکنولوژی حباب ساز نیز استفاده شده است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK7112 دارای خشک کن با دور قابل تنظیم بوده و می توانید بلافاصله بعد از شست و شو لباس هایتان را خشک کنید. شست و شوی سریع در 30 دقیقه و شست و شوی ضد چروک از دیگر امکانات بسیار کاربردی این ماشین لباسشویی است. مصرف انرژی این دستگاه نیز بسیار پایین بوده و رده انرژی آن A+ است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669