1669 پشتیبانی سریع

تعمیر جارو برقی دوو در رشت

502 بازدید
تعمیر جارو برقی دوو در رشت

اگر جارو برقی دوو شما دچار مشکل شد کافیست با شماره های مرکز تعمیر جارو برقی دوو در رشت تماس برقرار کنید. مرکز ما یک نمایندگی معتبر و دارای سابقه درخشان در زمینه تعمیر جارو برقی دوو است.

می توانید از بهترین و به روز ترین خدمات این مرکز بهره مند شوید. مرکز تعمیر جارو برقی دوو افراد متخصصی را در زمینه تعمیر جارو برقی آموزش داده است و می ‌تواند تعمیر تمام مدل های جارو برقی را به بهترین نحو انجام دهد.

 

شماره تماس تعمیر جارو برقی دوو در رشت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

امتیازات مرکز تعمیر جارو برقی دوو در رشت

 

از مزایای مرکز استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر جارو برقی دوو در رشت می توان به این اشاره کرد که تعمیرکاران ما پس از دریافت تماس در کوتاه ترین زمان، در محل تعیین شده از سوی مشتری حضور پیدا می ‌کنند. از دیگر مزایای این مرکز استفاده از قطعات یدکی فابریک و اورجینال است که گارانتی تعمیر نیز دارند. تعمیر جارو برقی در محل مزایای دیگری نیز دارد.

·       پرداخت نکردن هزینه اضافی برای جابجایی

·       نظارت کاربر بر روی عملیات تعمیر

جابجایی وسیله ممکن است باعث شکستگی و آسیب به بدنه آن شود، به همین دلیل تعمیرکاران مرکز تعمیر جارو برقی دوو در رشت در محل تعیین شده توسط کاربر حضور به عمل می آورند و سرویس های مورد نیاز مشتری را در منزل ارائه می کنند.

 

آشنایی با ما

 

 

مشکلات رایج جارو برقی دوو

 

ما در این قسمت از مقاله می خواهیم چند مشکل رایج جارو برقی دوو را بررسی کنیم. برند دوو از بهترین برند های بین المللی است و خیلی به ندرت پیش می آید که به مشکل بربخورد و احتیاج به تعمیر داشته باشد. مگر اینکه گذر زمان باعث خرابی جارو برقی دوو شود. ولی در صورت اینکه با مشکلی برخورد کردید تنها با مرکز تعمیرات دوو در شهر رشت تماس برقرار نمایید.

·       جارو برقی روشن نمی شود.

در مرحله اول پریز ‌برق را بررسی کنید. اگر مشکلی نداشت و کابل برق و دوشاخه سالم بودند، ممکن است عیب از کلید استارت باشد. برای تعمیر آن باید با مرکز تعمیر جارو برقی دوو در رشت تماس برقرار کنید.

·       جارو برقی بوی سوختگی می دهد.

انسداد در قسمت های مختلف جارو برقی، باعث فشار به جارو برقی و حتی سوختن آن می ‌شود. در صورت احساس بوی بد و سوختگی جارو برقی را سریع خاموش کرده و با مرکز تعمیرات جارو برقی دوو تماس برقرار کنید.

·       صدای عجیب جارو برقی

ممکن است این صدا ها مربوط به تسمه و یا مسدود بودن فیلتر یا حتی پر بودن کیسه جارو برقی باشد. در ابتدا کیسه و فیلتر را تمیز و تعویض کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل، با مراکز معتبر تعمیر جارو برقی تماس بگیرید.

·       داغ شدن بیش از حد جارو برقی

کار کردن بیش از حد جارو برقی و فیلتر کثیف، باعث داغ شدن آن می‌ شود. خراب بودن فن نیز از علل این مشکل است.

·       مشکل در چرخش برس جارو برقی

اگر برس جارو برقی مشکل پیدا کرد و نچرخید فشار زیادی به موتور وارد می کند. برای رفع این مشکل تنها کافیست برس را جدا کرده و با چاقو شروع به تمیز کردن آن کنید تا به راحتی بچرخد. کاتالوگ محصولات برقی هنگام بروز مشکل می توانند به کاربران کمک کنند. اگر مشکل با خواندن دفترچه راهنما حل نشد، با مرکز تعمیر جارو برقی دوو  تماس بگیرید. این مرکز به صورت شبانه‌ روزی پاسخگوی تماس های کاربران است.

 

هزینه تعمیر جارو برقی

 

برای اطلاع از هزینه تعمیرات جارو برقی دوو رشت تنها کافیست به مرکز ما تماس بگیرید و با گفتن مشکل جارو برقی از هزینه حدودی تعمیر مطلع شوید. در ابتدا کارشناسان بخش تعمیر، به شما مشاوره می ‌دهند که مشکل جارو برقی را خودتان حل کنید، اما اگر مشکل جدی بود و با مشاوره حل نشد، تعمیرکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی در محل تعیین شده توسط شما حضور پیدا می‌ کنند و پس از عیب یابی جارو برقی دوو، خدمات تعمیر در محل انجام می شود.

شما می توانید بر پروسه تعمیر نظارت داشته باشید و از کیفیت کار مطمئن شوید. متخصصین مرکز تعمیر جارو برقی دوو در ابتدا سعی می کنند که قطعات را تعمیر کنند و اگر قابل تعمیر نبود و یا اینکه کاربر خود درخواست کند که تعویض شود آن را تعویض می کنند. بعد از عیب یابی تعمیرکار هزینه تعمیر و قطعه را به کاربر اعلام می کند. در صورت توافق خدمات تعمیر ارائه می ‌شود.

 

هزینه تعمیر جارو برقی دوو در رشت

هزینه تعمیر جارو برقی دوو

 

سؤالات رایج کاربران جارو برقی دوو در رشت

 

چرا جارو برقی دوو روی دور ثابت و آرام کار می‌کند و سرعت زیاد نمی شود؟

دلیل این مشکل مربوط به دیمر است اول دیمر را با اسپری مخصوص تمیز کنید اگر حل نشد باید تعویض شود.

چرا جارو برقی مکش ندارد؟

در این صورت باید خرطومی، لوله جارو برقی و پاروی آن را چک کنید که مسدود نباشد و یا اینکه فیلتر و کیسه آن را تمیز کنید.

علت خاموشی ناگهانی جارو برقی چیست؟

این مشکل ممکن است مربوط به خرابی سیم برق و یا دکمه استارت باشد. در اثر گرم شدن موتور و یا سوختن آن نیز چنین مشکلی پیش می آید که باید تعویض شود.

چرا جارو برقی بوی سوختگی می دهد؟

در صورت استشمام بوی سوختگی از جارو باید با مرکز تعمیرات جارو برقی دوو در رشت تماس برقرار کنید و درخواست خود را برای بررسی و تعمیر ثبت کنید.

 

نکات جهت نگهداری جارو برقی دوو

 

نکاتی جهت نگهداری جارو برقی دوو که طول عمر آن را بیشتر می کند موارد زیر است.

تمیز یا تعویض کردن کیسه جارو برقی زمانی که سه چهارم آن پر شده باشد.

تمیز کردن فیلتر جارو برقی

بررسی خرطومی لوله و پارویی برای جلوگیری از مسدود شدن

همیشه بعد از ۱۵ دقیقه استفاده، ۵ دقیقه به جارو برقی استراحت بدهید

هیچ گاه آب را با جارو برقی جمع نکنید زیرا باعث وارد شدن آسیب جدی به جارو برقی می ‌شود

دکمه ها را با انگشتان پا فشار ندهید چراکه باعث وراد شدن فشار به بدنه جارو برقی می شود

برس جارو برقی را همیشه تمیز کنید

از کابل جارو برقی با احتیاط استفاده کنید و برای تعمیر جارو برقی دوو حتماً از متخصصین مرکز تعمیر جارو برقی دوو در رشت درخواست کمک کنید.

 1669