1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8814

612 بازدید
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8814

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8814 یکی از خوش ساخت ترین و کاربردی ترین دستگاه های برقی از برند دوو است که دارای ارزش خرید بسیار بالا و قابل قبولی است. یکی از جذاب ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی امکان آب کشی لباس ها به تعداد متعدد تا 5 بار است. این مساله خیال شما را بابت از بین رفتن کف و شست و شوی کامل آسوده می کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو DWK-8814

این ماشین لباسشویی دارای 14 برنامه شست و شوی پیش فرض و متنوع است تا شما با در نظر گرفتن نوع لباس ها از هر برنامه مورد نیاز خود به راحتی استفاده کنید. سیستم ضد چروک این ماشین باعث می شود که لباس ها بدون هیچ گونه چروک از ماشین بیرون بیایند.

برای استفاده آسان و سهولت شما، صفحه نمایش دستگاه به صورت دیجیتال و لمسی بوده و شما می توانید به راحتی تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید. این ماشین لباسشویی مجهز به فناوری حباب ساز است. این فناوری هنگام شست و شو تعداد بسیار زیادی حباب تولید کرده تا با نفوذ به تار و پود لباس، تمامی لکه های موجود را از بین ببرند.

دور موتور این ماشین لباسشویی 1400 دور در دقیقه بوده و نوع آن دایرکت اکتیو است. در صورتی که مصرف و رده انرژی دستگاه برقی برای شما بسیار مهم است، این دستگاه با داشتن بهترین رده انرژی یعنی A+++ یک انتخاب مناسب برای شما به شمار می رود.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8814 دارای ظرفیت 8 کیلوگرمی بوده و شما می توانید تمامی البسه خود و اعضای خانواده و یا ملحفه و پتوهای خود را با آن بشوئید. این ماشین لباسشویی همچنین دارای سیستم بالانس البسه به صورت خودکار بوده تا حین شست و شو کم ترین فشار به موتور و ماشین بیاید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669