1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8414

578 بازدید
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8414

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8414 با 8 کیلوگرم ظرفیت یکی از محصولات بسیار پرطرفدار از برند دوو است که می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری آن را خریداری کنید. موتور به کار رفته در این دستگاه برقی از نوع دایرکت اکتیو بوده و بدون داشتن تسمه باعث طول عمر بیشتر، استهلاک، لرزش، صدای و مصرف انرژی کم تری می شود.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو DWK-8414

این دستگاه با داشتن امکانات ویژه و برنامه های متعدد دست شما برای شست و شو را باز گذاشته و به شما در استفاده آسان کمک می کند. از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی می توان به فناوری نانو سیلور اشاره کرد. این فناوری در شست وشو باعث از بین رفتن هرچه بیشتر باکتری ها و میکروب ها شده و به بهبود کیفیت شست و شو کمک می کند.

برخورداری از دیگ الماسه باعث می شود لباس ها کم ترین آسیب را حین شست و شو دیده و مدت ها برای شما قابل پوشیدن باشند. این ماشین دارای برنامه های شست و شوی متعدد مانند شست و شوی تاخیری، لباس های ورزشی، شست و شوی اقتصادی، شست و شوی لباس های کودک و غیره می باشد.

این دستگاه برقی با استفاده از سیستم عیب یاب هوشمند می تواند مشکلات احتمالی را رفع کرده و نیاز به حضور متخصص و تعمیرکار در منزل را به حداقل برساند. به لطف فناوری حباب ساز همچنین کیفیت شست و شو تا حد چشمگیری بالا رفته و لکه ها در شست و شو از بین می روند.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8414 دارای دور موتور 1400 دور در دقیقه و ظرفیت 8 کیلوگرمی است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما به شمار رود. رده انرژی A+++ این دستگاه برقی نیز کاملا با محیط زیست سازگار بوده و هزینه های شما را کاهش می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669