1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل PRIMO90

606 بازدید
ماشین لباسشویی دوو مدل PRIMO90

ماشین لباسشویی دوو مدل PRIMO90 یکی از ماشین های لباسشویی جدید دوو از سری پرایم است که دارای قابلیت ها و ویژگی های مثبت و کاربردی بسیار است. دیگ این ماشین شست و شو دارای ظرفیت 9 کیلوگرم بوده و می تواند علاوه بر لباس، پتو و ملحفه های شما را نیز به خوبی بشوید.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو PRIMO90

موتور به کار رفته در این ماشین لباسشویی از نوع دایرکت درایو است. این موتورها در طراحی و ساخت خود تسمه را حفظ کرده لذا لرزش و صدای تولیدی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش داده است. بدنه این ماشین لباسشویی دارای طراحی بسیار جدید از نوع اکو بادی و کاملا ضد لرزش بوده که حتی به اندازه یک میلی متر نیز هنگام کار به محیط اطراف خود برخورد نخواهد کرد.

هنگام شست و شو، آب و اسپری به صورت مستقیم به الیاف و سطح لباس ها اسپری شده و به راحتی به تار و پود آن ها نفوذ می کند. سیستم حباب ساز نیز باعث وورد حباب ها به تمامی بخش های لباس و شست و شوی کامل آن ها می شود.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ماشین لباسشویی می توان به دیگ درام زمرد آن اشاره کرد. این دیگ از طرفی سطح تماس لباس ها با مواد شوینده را افزایش داده و از طرف دیگر با داشتن سطحی بسیار مناسب از آسیب دیدن لباس ها جلوگیری می کند.

ماشین لباسشویی دوو مدل PRIMO90 دارای 14 برنامه شست و شوی کاربردی و متنوع است. شما می توانید با توجه به نوع لباس و نیازهای خود از برنامه های شست و شوی ضد آلرژی، شست و شوی دستی، شست و شوی با تاخیر، شست و شوی اقتصادی، شست و شوی لباس های کتان، پشمی، لباس کودکان و غیره استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669