1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

ماکروفر دوو مدل DEM_311UOT_PW

669 بازدید
ماکروفر دوو مدل DEM_311UOT_PW

ماکروفر دوو مدل DEM_311UOT_PW دارای سیستم گریل از بالا و پایین می باشد. در این ماکروفر به کمک ولوم گردشی به راحتی به منوی پخت دسترسی پیدا می کنید. نمایشگر اطلاعات به زبان های مختلف در ماکروفر مدل  DEM_311UOT_PW  یک ویژگی مهم آن می باشد. ظرفیت این ماکروفر 31 لیتر است و فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند.

 ویژگی ها

·       ماکروفر مدل  DEM_311UOT_PW  مجهز به سیستم گریل برای برشته کردن غذا ها می باشد. همچنین این ماکروفر دارای فن کانوکشن است که هوای گرم داخل ماکروفر را یکسان سازی می کند. از کارکردهای مفید ماکروفر دوو DEM_311UOT_PW  سیستم تخمیر کردن می باشد. به عبارت دیگر تبدیل سریع مواد غذایی مورد نیاز تخمیر، مانند درست کردن سریع ماست ویا خمیر مورد نیاز آماده پخت با این مدل ماکروفر امکان پذیر می باشد.

·       سیستم تابش اشعه دو گانه با آینه مقعر در این ماکروفر تابش امواج الکترومگنتیک را بر روی مواد غذایی 4 برابر می کند، در این صورت پخت غذا بسیار سریع انجام می شود. یخ زدایی با ماکروفر یکی از راحت ترین روش ها در زندگی پر مشغله امروزی است. ماکروفر دوو DEM_311UOT_PW  این مزیت را دارد.

·       پخت اتوماتیک انواع غذاها و دسرهای ایرانی با ماکروفر  DEM_311UOT_PW  آن را در میان خانواده های ایرانی بسیار محبوب کرده است. پخت پیتزا، همبرگر، قورمه سبزی، مربای هویج، کمپوت سیب و شیرینی نخود چی از جمله این غذا ها و دسر ها می باشند.

·       همچنین این ماکروفر با پخت ترکیبی می تواند در کمترین زمان بهترین و خوشمزه ترین غذا ها را آماده کند. ماکروفر دوو مدل DEM_311UOT_PW مجهز به سیستم هشدار اتمام پخت می باشد. یکی مزیت بسیار مهم این ماکروفر داشتن سیستم بخار شو است. وجود قفل کودک در این ماکروفر نیز می تواند یک مزیت دیگر برای این دستگاه محسوب شود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669