1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

شرایط استفاده از گارانتی لوازم برقی دوو

1464 بازدید

دوو، یکی از برندهای تولید کننده انواع لوازم برقی خانگی است که در سالیان متوالی است که شهرت زیادی را در بازار جهانی کسب کرده و از این طریق توانسته است جایگاه مناسبی را در میان رقبای خود به دست بیاورد. همزمان با افزایش تنوع در وسایل برقی خانگی، دوو نیز به موازات این تنوع پیش رفته و انواع لوازم برقی خانگی را تولید کرده است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که می توان در تمام کالاهای تولید دوو مشاهده نمود، تطابق این وسایل با آخرین فناوری جهانی است که همین امر منجر می گردد کارایی وسیله بیشتر شده و در نتیجه استقبال بیشتری را از جانب مشتریان به دنبال خواهد داشت. در کنار تمام خدمات دوو به مشتریان، ارائه ضمانت نامه  برای تمام وسایل برقی را اضافه کنید.

دوو با در نظر گرفتن گارانتی برای تمام وسایل برقی خود، به نوعی توانسته است اعتبار خود را در میان مشتریان زیاد کند و این به معنای کسب قدرت رقابتی در بازار جهانی است. اما اگر شما یکی از مشتریان وسایل برقی دوو هستید و قصد دارید از ضمانت نامه های آن به منظور تعمیر وسایل برقی خود استفاده کنید، توجه داشته باشید که:

1-   گارانتی باید برچسب هولوگرام داشته باشد در غیر این صورت هیچ اعتباری نداشته و به هیچ عنوان نمی توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.

2-   در صورتی که شما از وسایل برقی دوو خریداری کرده و الان وسیله شما خراب شده است، تنها در صورتی می توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید که دو شرط مهم و اساسی فراهم باشد:

–       شما باید وسیله خود را به نمایندگی تعمیرات دوو ارجاع دهید زیرا این نمایندگی تحت نظر شرکت دوو بوده و به نوعی، در گروه خدمات پس از فروش این برند به حساب می آید.

–       از طرفی ضمانت نامه شما باید از نظر زمانی اعتبار داشته باشد. به این معنا که در صورت منقضی بودن گارانتی، شما باید هزینه های تعمیر و یا تعویض قطعات را پرداخت نمایید.

3-   توجه داشته باشید که وقتی از گارانتی لوازم برقی دوو صحبت می کنیم، به این معناست که این گارانتی باید کلیه خدمات پس از فروش را در بازه اعتبار زمانی گارانتی، به مشتری ارائه کند. پس در زمان مراجعه به نمایندگی تعمیرات دوو، به این مسئله توجه داشته باشید.

4-   گاها ممکن است که دوو شرط کرده باشد که برای برخی از وسایل برقی، حتما باید مهر نمایند در زمان راه اندازی وسیله، بر روی گارانتی وجود داشته باشد تا به معنای اعتبار این ضمانت نامه تلقی گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669