1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات دوو را بیشتر بشناسید

449 بازدید

در میان تمام برندهای تولید کننده انواع لوازم برقی خانگی، یکی از فاکتورهایی که بر اعتبار و رتبه آن ها می افزاید، ارائه خدمات پس از فروش است. زمانی که مشتری بداند با خرید فلان برند، حتی پس از خرید نیز حمایت شده و در صورت بروز خرابی در وسیله برقی مورد نظر، تعمیرات تخصصی و باکیفیت برای آن وسیله ارائه می شود، مسلما برای خرید این برند، بیشتر ترغیب می شود. برای مثال اکثر برندها با راه اندازی نمایندگی های تعمیرات، سعی بر این دارند که در حوزه ارائه خدمات پس از فروش، به صورت تیمی و منظم عمل نموده و در نتیجه همه خدمات را تحت نظر یک نمایندگی معتبر، به مشتریان ارائه کنند. یکی از برندهای که در این مورد بسیار موفق بوده است، برند دوو است که سال هاست ما شاهد وجود شعب مختلف نمایندگی تعمیرات دوو در استان های مختلف کشور هستیم.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات دوو

زمانی که مشتری، از وسایل برقی دو خریداری کرده و حال این وسایل با خرابی مواجه شده اند، عاقلانه ترین کار این است که عیب رخ داده را به نمایندگی تعمیرات دوو ارجاع دهد زیرا در این صورت مطمئن خواهد بود که نه تنها کیفیت تعمیرات افتی پیدا نخواهد کرد. این نمایندگی، چندین مشخصه دارد که تصدیقی بر مطالب ارائه شده است:

1-   تعمیرات رایگان مبتنی بر گارانتی وسیله برقی

در صورتی که وسیله برقی شما خراب شده است و ضمانت نامه این وسیله از نظر زمانی اعتبار دارد، شما می توانید به نمایندگی تعمیرات دوو مراجعه کرده و از خدمات تعمیرات و یا هر گونه خدمات دیگر به صورت رایگان بهره مند شوید. البته مجددا متذکر می شویم که این ضمانت نامه باید از نظر زمانی اعتبار داشته باشد.

2-   گارانتی برای تعمیرات ارائه شده

جالب است بدانید که نمایندگی تعمیرات دوو با توجه به این که به فعالیت خود اطمینان داشته و از افراد متخصص باتجربه و ماهر برای تعمیرات استفاده می کند، جهت افزایش اعتبار کاری خود، برای تعمیرات ارائه شده، گارانتی در نظر گرفته  و در صورتی که در این بازه زمانی تعیین شده، وسیله شما مجددا معیوب شد، نمایندگی تعمیرات دوو متعهد است که به صورت رایگان، خدمات تعمیرات را ارائه کند.

3-   استفاده از قطعات ارجینال

ممکن است در زمان بروز خرابی در وسیله برقی، تعمیرکار صلاح بداند که برخی از قطعات باید تعویض گردد. برای این منظور نمایندگی تعمیرات دوو تعهد دارد که از قطعات اصلی استفاده کرده و در نتیجه کوچکترین مشکلی برای وسیله در اثر این تعویض رخ ندهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669