1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات دوو شمال تهران

695 بازدید
نمایندگی تعمیرات دوو شمال تهران

با وجود نمایندگی تعمیرات دوو شمال تهران ، جایی برای نگرانی جهت راه اندازی و تعمیر انواع وسایل خانگی دوو نخواهد بود. کافی است با مرکز تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین به کارشناسان ما اطلاع دهید. از این پس مسئولیت تمامی امور با ما خواهد بود:

1-   به هیچ عنوان به فکر نحوه بردن وسیله به محل تعمیر نباشید ما در اولین فرصت تکنسین های خود را با تجهیزات کامل به محل تعمیر اعزام خواهیم کرد تا در حضور خودتان عیب یابی و تعمیرات انجام گیرد.

2-   اگر چه ما به خدمات تعمیرکاران خود اعتماد داریم اما به منظور جلب رضایت شما عزیزان، موظف هستیم گارانتی تعمیرات را به شما تحویل دهیم. در این صورت اگر همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، متعهد می شویم خدمات رایگان ارائه شود.

3-   مشتریان عزیز توجه داشته باشید که اگر در زمان خرابی وسیله، گارانتی همچنان اعتبار دارد به تعمیرکار تحویل دهید تا به عنوان تخفیف در محاسبه هزینه نهایی لحاظ گردد.

4-   ما تعهد داریم هزینه ها را براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه نموده و جزئیات کار را در فاکتور در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

5-   اگر خرابی وسیله به دلیل وجود عیب در برخی از قطعات باشد، تکنسین های ما تلاش می کنند قطعه های معیوب را تعمیر کنند چرا که در شرایط اقتصادی فعلی، تامین هزینه ها برای بسیاری از مشتریان، سخت است. اما اگر لازم به تعویض قطعات گردد تعهد می دهیم از انواع اصل دارای ضمانت نامه استفاده شود.

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیرات دوو شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دوو شمال تهران

 

نمایندگی تعمیرات دوو فرمانیه , نمایندگی تعمیرات دوو تجریش , نمایندگی تعمیرات دوو قیطریه , نمایندگی تعمیرات دوو نیاوران , نمایندگی تعمیرات دوو آجودانیه , نمایندگی تعمیرات دوو قلهک , نمایندگی تعمیرات دوو پل رومی , نمایندگی تعمیرات دوو اقدسیه , نمایندگی تعمیرات دوو جماران , نمایندگی تعمیرات دوو چیذر , نمایندگی تعمیرات دوو دارآباد , نمایندگی تعمیرات دوو اراج , نمایندگی تعمیرات دوو درکه , نمایندگی تعمیرات دوو ازگل , نمایندگی تعمیرات دوو لویزان , نمایندگی تعمیرات دوو مینی سیتی , نمایندگی تعمیرات دوو سوهانک , نمایندگی تعمیرات دوو دروس , نمایندگی تعمیرات دوو داوودیه , نمایندگی تعمیرات دوو زرگنده , نمایندگی تعمیرات دوو فرشته , نمایندگی تعمیرات دوو ولنجک , نمایندگی تعمیرات دوو محمودیه , نمایندگی تعمیرات دوو کامرانیه , نمایندگی تعمیرات دوو ظفر , نمایندگی تعمیرات دوو الهیه , نمایندگی تعمیرات دوو پاسداران

 

آشنایی با ما

 

 

آشنایی با برند دوو

 

شاید شما که در حال مطالعه این مطلب هستید، می خواهید بدانید که برند دوو اصالتا متعلق به کدام کشور بوده و در صورت خرید محصولات برقی از این برند، آیا نمایندگی هایی از شما حمایت می کند یا نه؟ در پاسخ به سوال شما باید بگوییم که دوو اصالتاً برند کره‌ای است و همانگونه که می دانید، لوازم برقی دوو واقعا کیفیت بسیار بالایی دارند.

اما جالب است بدانید مونتاژ لوازم برقی برند دوو در کشور ایران نیز انجام می گیرد. برند دوو بعد از سال ۱۹۷۱ که شروع فعالیت این شرکت بود، کارخانه های زیادی را در کشورهای مختلف جهان راه اندازی کرد تا از این طریق بتواند قطعات لوازم برقی تولید شده در کره را وارد کشورهای دیگر کرده و مونتاژ در کشورهای مقصد انجام گیرد. در این صورت هم کسب و کار توسعه بیشتری پیدا می‌ کند و هم این که کشورهای جهان می ‌توانند از لوازم برقی باکیفیت با تکنولوژی ‌های بالا برخوردار شوند.

 

 هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات دوو شمال تهران

 

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نگران هزینه تعمیرات لوازم برقی دوو نباشد. به خصوص در شرایط فعلی که اقتصاد کشور حتی تعمیر کردن لوازم برقی، هزینه بسیار زیادی را می طلبد. خوشبختانه نمایندگی تعمیرات دوو در شمال تهران این شرایط را برای مشتریان ساکن شمال تهران فراهم کرده است که برای نصب، راه اندازی و تعمیرات لوازم برقی برند دوو بتوانند از کارشناسان متخصص کمک بگیرند.

این نمایندگی جهت تعمیرات، هزینه کاملا معقول براساس تعرفه اتحادیه را در نظر می ‌گیرد. از آنجایی که کارشناسان حرفه ای در نمایندگی، تعمیرات را برعهده گرفته و به شما ضمانت نامه تعمیرات می دهند، همین موضوع کافی است که شما به نمایندگی اعتماد کنید. البته لازم است بدانید که این نمایندگی تخفیفی در راستای گارانتی وسیله برقی نیز برای شما اعمال کرده است.

یعنی اگر ضمانت نامه دستگاه در زمان خرابی منقضی نشده است، با ارائه آن به تعمیرکار، تخفیف بیشتری را به دست خواهید آورد. لازم است این نکته را بیان کنیم که نمایندگی تعمیرات دوو در شمال تهران به شما ضمانت نامه تعمیرات نیز تحویل می دهد که این اقدام، در راستای حمایت از شما به ازای هزینه پرداختی در نظر شده است.

 

 تعمیرات سریع با نمایندگی تعمیرات دوو شمال تهران

 

یکی از مهمترین اقدامات نمایندگی تعمیرات دوو در شمال تهران این است که خدمات در منزل را ارائه می ‌کند تا مشتریان نگران رفت و آمد به تعمیرکار نباشند. این مسئله در استان تهران اهمیت بیشتری دارد.

استان تهران یکی از شلوغ ترین شهرها است که ترافیک سنگین در آن وجود دارد. بنابراین اگر شما بخواهید وسیله برقی را به نمایندگی ببرید، حداقل یک روز کاری خود را از دست خواهید داد.

این مسئله زمان حاد می شود که قرار باشد یک وسیله برقی بزرگ را جابجا کنید و این کار واقعا دردسر بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت. کافی است با نمایندگی تعمیرات دوو در شمال تهران تماس گرفته و یا درخواست خود را در سایت ثبت کنید. در این صورت تکنسین های مربوطه با تجهیزات کامل منزل شما مراجعه می کنند.

 1669