1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033

570 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033 از جمله یخچال های ساید بای ساید همراه با بار خانگی است تا دسترسی به مواد داخل آن را برای شما ساده تر کند. این یخچال ساید در سه رنگ متنوع سفید چرمی، سفید براق و استیل موجود است و شما می توانید به راحتی آن را در هر آشپزخانه مدرن یا کلاسیکی قرار دهید.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید دوو D2S-3033

اگر بعد از چند روز خاموشی این یخچال فریز را روشن کرده و از آن استفاده کنید، سیستم سرمایش سریع آن باعث می شود که دمای یخچال در زمان بسیار کوتاهی به مقدار مورد نظر و مناسب خود برسد. گنجایش آن 30 فوت بوده و فضای داخلی آن به شکلی بهینه طراحی شده است تا بتوانید حداکثر مواد غذایی را در آن جای دهید.

فریزر آن دارای 3 کشو و 3 قفسه بوده و یخچال آن 5 طبقه و 2 کشو دارد. قفسه های یخچال قابلیت تغییر ارتفاع داشته و شما می توانید به دلخواه خود آن ها را تغییر دهید. این یخچال ساید همانند دیگر یخچال های مدرن امروزی بدون برفک بوده تا از هدر رفتن انرژی و کاهش کیفیت دستگاه جلوگیری شود.

اخطار باز ماندن درب یخچال در زمان کوتاهی شما را متوجه بسته نشدن درب کرده تا هوای سرد داخل از یخچال بیرون نرود. علاوه بر آب سرد کن، این یخچال دارای یخساز اتوماتیک نیز بوده تا دسترسی شما به آب آشامیدنی راحت باشد. آب سرد کن به شیر آب شهری وصل بوده تا شما مجبور به پر کردن مخزن آن نباشید.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033 با داشتن سیستم گردش هوای چندگانه و فیلترهای بوگیر، تازگی و طراوت مواد خوراکی را تا مدت ها حفظ می کند. سرمایش فلزی و طبقات شیشه ای مقاوم از دیگر ویژگی های این یخچال است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669