1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات دوو شرق تهران

2152 بازدید
نمایندگی تعمیرات دوو شرق تهران

نمایندگی تعمیرات دوو تحت نظر تکنسین های متخصص و حرفه ای این امکان را برای شما مشتریان عزیز ساکن در شرق تهران فراهم می کند تا در اولین فرصت به خدمات مرکزی مطمئن جهت نصب، راه اندازی و یا تعمیرات انواع وسایل برقی دوو دسترسی داشت هباشید. در این راستا ما خدمات زیر را برای شما عزیزان ارائه می کنیم:

1-   تعمیر انواع وسایل برقی دوو به دور از در نظر گرفتن اندازه ان ها در منزل و در حضور شما

2-   اعزام تعمیرکار به منزل مشتری در اولین فرصت و براساس لیست درخواست ها

3-   تامین کلیه تجهیزات مورد نیاز برای تکنسین ها جهت افزایش در سرعت و دقت کار

4-   تحویل ضمانت نامه تعمیرات به مشتریان به منظور حمایت از خدمات خود و انجام تعمیرات رایگان در صورت بروز مجدد همین عیب در مدت اعتبار گارانتی

5-   در نظر گرفتن گارانتی وسیله به عنوان معیار تخفیف در صورت داشتن تاریخ اعتبار

6-   محاسبه هزینه ها براساس قیمت مصوبه اتحادیه و تحویل فاکتور به مشتریان

7-   در صورت امکان، تعمیر قطعات معیوب وسیله با هدف کاهش هزینه نهایی اما اگر با این حال، تعویض برخی از قطعات لازم شد، از انواع اصل برای این منظور استفاده خواهیم کرد.

8-   ارائه خدمات مشاوره رایگان به صورت تلفنی به منظور پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و راهنمایی جهت رفع عیوب سطحی وسیله بدون نیاز به حضور تعمیرکار

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیرات دوو شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دوو شرق تهران

 

نمایندگی تعمیرات دوو پیروزی , نمایندگی تعمیرات دوو مجیدیه , نمایندگی تعمیرات دوو شهرک امید , نمایندگی تعمیرات دوو باقری , نمایندگی تعمیرات دوو تهرانپارس , نمایندگی تعمیرات دوو نیرو هوایی , نمایندگی تعمیرات دوو تهران نو , نمایندگی تعمیرات دوو حکیمیه , نمایندگی تعمیرات دوو شمس آباد , نمایندگی تعمیرات دوو نظام آباد , نمایندگی تعمیرات دوو حشمتیه , نمایندگی تعمیرات دوو دبستان , نمایندگی تعمیرات دوو سیدخندان , نمایندگی تعمیرات دوو افسریه , نمایندگی تعمیرات دوو نارمک , نمایندگی تعمیرات دوو سرسبز , نمایندگی تعمیرات دوو رسالت , نمایندگی تعمیرات دوو هنگام , نمایندگی تعمیرات دوو الغدیر , نمایندگی تعمیرات دوو وحیدیه , نمایندگی تعمیرات دوو سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

تاریخچه برند دوو

 

اجازه دهید در ابتدا در مورد تاریخچه برند دوو با یکدیگر صحبت کنیم. شاید این ذهنیت برای شما به وجود آمده باشد که دوو یک برند ایرانی است در صورتی که کاملاً اشتباه است. اصالت برند دوو، به کره باز می ‌گردد ولی از آنجایی که مونتاژ وسایل کره ای در داخل ایران نیز انجام می گیرد، به همین دلیل اغلب مردم آن را به عنوان یک برند ایرانی می شناسند.

برند دوو در سال ۱۹۷۱ در کشور کره فعالیت خود را آغاز کرد. شهرت و محبوبیت وسایل برقی خانگی دوو به دلیل کیفیت بالا باعث شد که در مدت زمان کوتاهی بتواند ۶۴ کارخانه را در ۴۰ کشور دنیا تاسیس نماید و ایران نیز یکی از کشورهایی است که با کره وارد معامله شده و نمایندگی ها و کارخانه های زیادی از برند دوو در کشور ما راه اندازی شده است.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات دوو شرق تهران

 

اینکه کدام یک از وسایل برقی خانگی شما از برند دوو خراب شده باشد، مهمترین عاملی است که بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد. همچنین تکنسین باید تمامی قسمت های وسیله را مورد بررسی قرار دهد تا عیب یابی دقیق انجام گرفته و نوع و شدت عیب رخ داده دستگاه مشخص شود.

در چنین شرایطی دقیقا می‌ توان در مورد هزینه تعمیرات صحبت کرد. بنابراین در پاسخ به مشتریانی که از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین در مورد هزینه تعمیرات سوال می پرسند، باید بگوییم تا زمانی که تکنسین وضعیت دستگاه را بررسی نکرده باشد، نمی ‌توان در مورد این موضوع با قطعیت صحبت کرد. ولی به شما اطمینان می دهیم که هزینه ها در نمایندگی تعمیرات دوو در شرق تهران، براساس نرخ اتحادیه محاسبه خواهد شد و در نهایت فاکتور تعمیرات به شما تحویل داده می ‌شود.

 

 تعمیرات سریع در نمایندگی تعمیرات دوو شرق تهران

 

خوشبختانه نمایندگی تعمیرات دوو در شرق تهران تعمیرات در محل را برای شما در نظر گرفته است. بنابراین بدون در نظر گرفتن اندازه وسیله برقی، زمانی که هر کدام از لوازم برقی خانگی برند دوو خراب شد،، کافی است با نمایندگی ما تماس گرفته و یا درخواست خود را از طریق سایت ثبت کنید.

تکنسین های ما با شما تماس می گیرند تا در زمانی که خود شما تعیین می کنید، به منزل مراجعه نمایند. مطمئن باشید از آنجایی که تجهیزات کامل در اختیار تکنسین ها قرار می گیرد، عیب یابی با دقت بسیار بالا انجام خواهد شد. همچنین در پایان کار، تعمیرکار به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل می دهد.

 1669