1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات دوو جنوب تهران

844 بازدید
نمایندگی تعمیرات دوو جنوب تهران

در نمایندگی تعمیرات دوو جنوب تهران تکنسین ها و کارشناسان ماهر و  توانمند فعالیت می کنند که با دانش علمی و عملی بالا و براساس متدهای علمی، عیب یابی و تعمیرات انواع وسایل برقی را عهده دار می شوند. کافی است یکبار به این مرکز اعتماد کنید تا از خدمات زیر بهره مند شده و وسیله را همانند روز اول تحویل بگیرید:

1-   تعمیر همه انواع وسایل برقی خانگی در منزل و در حضور مشتری به منظور سهولت کار و عدم نیاز به مراجعه حضوری تعمیرکار به نمایندگی

2-   اعزام تعمیرکار با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل مشتریان

3-   ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان من جمله در نظر گرفتن گارانتی وسیله به عنوان معیار تخفیف در صورت داشتن تاریخ اعتبار

4-   تحویل ضمانت نامه تعمیرات به مشتریان به منظور حمایت از شما عزیزان در صورت بروز مجدد همین عیب در مدت اعتبار گارانتی

5-   تلاش برای تعمیر قطعات معیوب به منظور کاهش هزینه ها برای مشتریان

6-   در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات، تضمین می دهیم از انواع اصل دارای ضمانت نامه استفاده شود.

7-   محاسبه هزینه ها براساس قیمت تصویب شده در اتحادیه و تحویل فاکتور به مشتریان

8-   ارائه خدمات مشاوره رایگان تحت نظر کارشناسان حرفه ای به منظور پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و راهنمایی جهت رفع عیوب سطحی وسیله بدون نیاز به وجود تعمیرکار

 

شماره تماس های نمایندگی تعمیرات دوو جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دوو جنوب تهران

 

نمایندگی تعمیرات دوو مشیریه , نمایندگی تعمیرات دوو یاخچی آباد , نمایندگی تعمیرات دوو نازی آباد , نمایندگی تعمیرات دوو شوش , نمایندگی تعمیرات دوو اتابک , نمایندگی تعمیرات دوو خراسان , نمایندگی تعمیرات دوو شاپور , نمایندگی تعمیرات دوو جوادیه , نمایندگی تعمیرات دوو مولوی , نمایندگی تعمیرات دوو منیریه , نمایندگی تعمیرات دوو سیروس , نمایندگی تعمیرات دوو خزانه , نمایندگی تعمیرات دوو فلاح , نمایندگی تعمیرات دوو مسعودیه , نمایندگی تعمیرات دوو خانی آباد , نمایندگی تعمیرات دوو یافت آباد , نمایندگی تعمیرات دوو دروازه غار , نمایندگی تعمیرات دوو امیریه , نمایندگی تعمیرات دوو مسعودیه , نمایندگی تعمیرات دوو افسریه , نمایندگی تعمیرات دوو علی آباد , نمایندگی تعمیرات دوو شکوفه , نمایندگی تعمیرات دوو عبدل آباد

 

آشنایی با ما

 

 

با برند دوو آشنا شوید

 

آیا می دانید برند دوو اصالتاً یک برند کره ‌ای است؟ اغلب افرادی که برای خرید لوازم برقی اقدام می‌ کنند می‌ خواهند بدانند که برند مربوطه متعلق به چه کشوری است چون از این بابت اطمینان خواهند یافت که کیفیت قطعات و تکنولوژی به کار رفته در وسایل برقی برندهای مشهور، بسیار عالی است برند دوو اگر چه اصالتاً کره ‌ای است ولی ۴۰ کارخانه در کشورهای مختلف دنیا راه اندازی کرده است که  قطعات ساخته شده توسط متخصصان خود را به این کارخانه ‌ها ارسال کرده و مونتاژ وسایل برقی در کشورهای دنیا انجام می گیرد.

در این میان، کشور ایران نیز یکی از کشورهای مونتاژ کننده لوازم برقی دوو است. برندهای کره ای از فناوری های مدرن در طراحی لوازم خانگی استفاده می کنند. تنوع وسایل برقی دوو بسیار زیاد بوده و شما انواع ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر، ماکروفر و ساید بای ساید را با نام این برند مشاهده خواهید کرد.

 

 هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات جنوب تهران

 

این یک واقعیت تلخ است که در شرایط فعلی اقتصاد کشور، متاسفانه نه تنها خرید وسیله برقی بلکه تعمیرات آن برای اغلب مردم گران تمام می ‌شود. اما اجازه دهید این موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنیم.

اگر شما تعمیر لوازم برقی دوو را به متخصصانی بسپارید که تجربه زیادی در این زمینه دارند، هر هزینه ‌ای که پرداخت کنید، واقعا به صرفه خواهد بود چون با یک بار تعمیرات، عیب رخ داده در دستگاه برطرف می ‌شود.

از طرف دیگر دستگاه همانند روز اول کارایی خواهد داشت. شما نباید قضاوت نادرستی در مورد هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات دوو در جنوب تهران داشته باشید چون ابتدا تکنسین های ما باید وضعیت دستگاه را بررسی کنند و براساس نوع وسیله و شدت عیب رخ داده در آن، عمده هزینه ها مشخص خواهد شد. در نهایت هزینه تکنسین نیز اعمال می گردد. تعجب داشته باشید نمایندگی چند اقدام مفید را برای شما در نظر گرفته است:

–         استفاده از قطعات اصل برای تعویض با قطعات سوخته

–        ارائه ضمانت نامه تعمیرات

–        در نظر گرفتن گارانتی وسیله در صورت داشتن اعتبار برای کاهش هزینه ‌ها

بنابراین همان گونه که متوجه شدید تمامی اقدامات به نفع شما تمام می شود.

 

 تعمیرات سریع با نمایندگی تعمیرات دوو جنوب تهران

 

خوشبختانه نمایندگی تعمیرات دوو در جنوب تهران خدمات در محل را برای شما عزیزان  در نظر گرفته است. در شهر تهران ترافیک های شهری سنگینی وجود دارد که در بعد از ظهر، سرسام‌آور شده و اگر بخواهید برای بردن وسیله برقی به نمایندگی اقدام کنید ممکن است حتی یک روز کاری خود را از دست بدهید.

در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، نمایندگی تعمیرات دوو در جنوب تهران تعمیر در منزل را برای شما در نظر گرفته و تکنسین ها را با تجهیزات کامل منزل شما اعزام می ‌کند. در این صورت هم عیب یابی و تعمیرات با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت و هم اینکه شما از نزدیک شاهد عملکرد متخصصان ما خواهید بود. در نهایت تعمیرکار موظف است در کنار فاکتور، ضمانت نامه تعمیرات را نیز ارائه نماید.

 1669