1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دوو

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-6027

561 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-6027

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-6027 یکی از محصولات بسیار با کیفیت در بازار جهانی است که توانسته تا حد بسیار زیادی در رقابت با محصولات مشابه در رده بالاتری قرار بگیرد. این یخچال ساید بای ساید دارای بار خانگی بوده و به لطف آن دسترسی به مواد خوراکی پر مصرف بدون نیاز به باز کردن درب یخچال بسیار ساده خواهد بود.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید دوو D2S-6027

طراحی این یخچال فریزر بسیار زیبا و مدرن بوده و در دو رنگ استیل و سفید براق در بازار موجود می باشد. بدنه یخچال در هر دو حالت ضد لکه بوده و به راحتی می توانید آن ها را تمیز کنید. این یخچال ساید بای ساید دارای یخساز و آب ریز بوده و طراحی آن به گونه ای است که بر خلاف بسیاری از مدل های موجود در بازار مخزن یخ روی درب سوار نشده است.

نوار دو درب یخچال در تمامی بخش ها بسیار با کیفیت و ضد باکتری بوده تا بهداشت و سلامت مواد غذایی به طور کامل حفظ شود. سیستم داخلی یخچال به طور خودکار در ساعات شب، صدا و نویز تولیدی دستگاه را کاهش داده تا مزاحم خواب و استراحت شما نشود.

طبقات شیشه ای به کار رفته در یخچال و فریزر از جنس شیشه و مقاوم در برابر شوک های حرارتی و ضربه بوده و در عین حال بسیار زیبا هستند. شما می توانید به راحتی ارتفاع آن ها را برای قرار دادن مواد غذایی مختلف تغییر دهید.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-6027 دارای سیستم گردش هوای چندگانه و فیلترهای بوگیر داخلی است تا طعم و بوی مواد غذایی حتی بعد از مدت ها در یخچال تغییر نکند. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به چشم الکترونیکی، محفظه نگه داری میوه و سبزی، روشنایی داخلی و غیره اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669