1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

713 بازدید
نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو – یخچال یکی از وسایل برقی است که بودنش همیشه در خانه بسیار ضروری است که کافی است تنها چند ساعت خراب شود، در این صورت مشکل بزرگی پیش آمده و اکثر مواد غذایی خراب خواهند شد.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

به همین دلیل در زمانی که مشتری قصد خرید یخچال برای منزل خود را دارد، باید تحقیق کند و از میان برندهای مختلف، بهترین را انتخاب کند. در انتخاب نوع یخچال، باید فاکتورهایی از قبیل موارد زیر را در نظر گرفت:

1-   مصرف انرژی پایین

2-   داشتن فضای داخلی کافی بدون اشغال حجم زیاید از فضای آشپزخانه

3-   جریان یکنواخت هوای سرد در داخل یخچال به منظور تعادل سریع دما

4-   داشتن ظاهری شیک و زیبا

5-   برخورداری از گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش

6-   و….

همان گونه که متوجه شدید، یکی از ویژگی های برند خوب در تولید یخچال، داشتن خدمات پس از فروش است. برای این منظور، دوو با راه اندازی نمایندگی تعمیرات یخچال دوو از کالای خود حمایت کرده و از همین طریق توانسته است اعتبار زیادی را در میان مشتریان به دست بیاورد. این نمایندگی دارای شعب مختلف در نقاط مختلف کشور بوده و در نتیجه دامنه خدمت رسانی به مشتریان خود را گسترش داده است.

 

مشخصه های نمایندگی تعمیر یخچال دوو

 

در صورتی که یخچال دوو را خریداری کرده و الان دچار عیب شده است، به دلیل مزیت هایی که نمایندگی تعمیر یخچال دوو داشته و در ادامه بیان می کنیم، توصیه می کنیم که تعمیر وسیله خود را به این نمایندگی بسپارید:

1-   در این نمایندگی، گروهی از تعمیرکاران متخصص مشغول به فعالیت هستند که پس از قبولی در آزمون ورودی، استخدام شده و نه تنها به تعمیر انواع یخچال مسلط هستند بلکه با سیستم یخچال دوو نیز آشنایی داشته و در نتیجه با کیفیت بهتر می توانند تعمیرات را ارائه کنند.

2-   در صورتی که عیب رخ داده در یخچال به دلیل خرابی در برخی از قطعات آن باشد، نمایندگی تعمیر یخچال دوو متعهد می شود که تعویض قطعات، با انواع اصلی و ارجینال صورت گرفته و در نتیجه خرابی دیگری در یخچال به وجود نیاید.

3-   نمایندگی تعمیرات یخچال دوو با ارائه خدمات مشاوره رایگان به مشتریان خود، کمک می کند تا در زمان تماس تلفنی، به یافتن عیب رخ داده کمک کنند.

4-   با توجه به این که همیشه هزینه تعمیرات برای مشتری نگران کننده بوده است، نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در راستای رضایتمندی مشتریان خود، هزینه ها را به حداقل ممکن کاهش داده و در نتیجه از این طریق اعتبار زیادی به دست آورده است.

 

آشنایی با ما

 

 

تعمیر یخچال دوو

 

مشتریان عزیز که قصد تعمیر یخچال دوو را داشته و نگران کیفیت انجام کار هستند کافی است با نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرند. این نمایندگی به بهترین شکل ممکن از وسایل برقی دوو حمایت می کند. در زمان خرید این وسایل شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که برای برند مربوطه نمایندگی معتبر در شهر شما وجود داشته باشد تا در صورت نیاز به کمک، بتوانید از نیروهای متخصص کمک بگیرید.

برای تعمیر یخچال دوو نباید به هر تعمیرکاری اعتماد نمود چرا که اگر با سیستم طراحی این یخچال ها آشنا نباشد نه تنها نمی تواند عیب رخ داده را به خوبی رفع کند بلکه منجر به خرابی های بیشتر نیز خواهد شد. توصیه می کنیم برای این منظور از گروه مهندسین توانا و حرفه ای در نمایندگی تعمیرات دوو کمک بگیرید. در این صورت تعمیر وسیله به صورت تضمین شده انجام می گیرد به نحوی که پس از تعمیر یخچال دوو شما وسیله خود را همانند روز اول سالم تحویل خواهید گرفت.

مهمترین خدمات نمایندگی تعمیرات دوو در تعمیر یخچال دوو

این حق هر مشتری است که بداند به ازای هزینه ای که برای تعمیر یخچال دوو به نمایندگی تعمیرات دوو پرداخت می کند، چه خدماتی را دریافت خواهد کرد. قطعا اگر ادامه مقاله را با دقت مطالعه کنید، بدون هیچ تردیدی نمایندگی تعمیرات دوو اولین انتخاب شما خواهد بود:

1-   تعمیرکاران و مهندسین فعال در این نمایندگی نه تنها از مهارت عملی کافی برای تعمیر یخچال دوو برخوردار هستند بلکه دانش آن ها کاملا به روز و متناسب با پیشرفت تکنولوژی خواهد بود. چرا که نمایندگی تعمیرات دوو همگام با پیشرفت فناوری و علم، دوره های آموزشی را برای متخصصین خود برگزار می کند تا سطح کیفی خدمات خود را ارتقا دهد.

2-   اولین نگرانی بعد از خرابی و نیاز به تعمیر یخچال دوو برای هر مشتری، جابجا کردن آن و انتقال به محل تعمیر است. ولی نمایندگی تعمیرات دوو با هدف رضایتمندی مشتریان خود، خدمات تعمیرات در محل را ارائه نموده و به محض تماس مشتری تعمیرکار مربوطه را به منزل وی اعزام خواهد کرد.

3-   هر تعمیرکار در پایان تعمیر یخچال دوو موظف است ضمانت نامه تعمیرات را به مشتری تحویل دهد. براساس قوانین نمایندگی تعمیرات دوو اگر همان عیب در بازه زمانی اعتبار گارانتی در یخچال بروز کرد، تعمیرکار باید بدون دریافت هزینه تعمیرات را مجددا انجام دهد.

4-   در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات در حین تعمیر یخچال دوو مشتری نباید از بابت کیفیت قطعات نگران باشد. نمایندگی تعمیرات دوو به اصول اخلاق حرفه ای پایبند بوده و در نتیجه اعتماد مشتریان، از قطعات اصلی جهت تعمیر وسیله استفاده خواهد کرد.

5-   در نمایندگی تعمیرات دوو گروهی از مشاورین به صورت 24 ساعته فعالیت می کنند که موظف به پاسخگویی و راهنمایی های رایگان به مشتریان هستند.

 

راهنمای برخورداری از خدمات نمایندگی تعمیرات دوو جهت تعمیر یخچال دوو

 

اگر اکنون شما توجیه شده اید که بهترین راهکار برای تعمیر یخچال دوو کمک گرفتن از نمایندگی تعمیرات دوو است، جهت برخورداری از خدمات این نمایندگی باید به صورت زیر عمل کنید:

1-   با نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید.

خوشبختانه نمایندگی تعمیرات دوو در اغلب شهرهای ایران دارای چندین شعبه تحت نظر نیروهای بسیار ماهر و حرفه است. شما کافی است نزدیک ترین نمایندگی به محل زندگی خود را یافته و با آن تماس بگیرید. سپس مشاورین نمایندگی با شما صحبت خواهند کرد تا دلیل نیاز به تعمیر یخچال دوو را جویا شوند.

2-   تعمیرکار به منزل مشتری اعزام می گردد.

در اولین زمان ممکن تعمیرکار مرطوبه به منزل مشتری اعزام می شود تا تعمیر یخچال دوو در محل و بدون نیاز به جابجایی و بردن آن به نمایندگی انجام گیرد. تعمیرکار قبل از اینکه اقدام به تعمیرکند، به دقت دستگاه را بررسی خواهد نمود تا در تشخیص عیب اشتباه نکند.

3-   گارانتی تعمیرات به مشتری ارائه می شود.

از آنجایی که نمایندگی تعمیرات دوو به خدمات خود اطمینان دارد، برای جلب اعتماد مشتریان گارانتی تعمیرات را در پایان تعمیر یخچال دوو ارائه می کند تا اگر عیب مربوطه در بازه زمانی اعتبار ضمانت نامه رخ داد، تعمیرات رایگان انجام گیرد.

 

دلایل متداول نیاز به تعمیر یخچال دوو

 

نمایندگی تعمیرات دوو معتقد است هر نوع خرابی به معنی نیاز به تعمیر یخچال دوو نیست گاها خود مشتری با کمی راهنمایی تلفنی از جانب مشاورین نمایندگی می تواند مشکل را رفع کند. اما در صورت بروز موارد زیر، باید تعمیرات صورت گیرد:

1-   شنیدن صدای زیاد از یخچال دوو

2-   عدم خنک کردن هوای داخلی آن

3-   داغ شدن بیش از اندازه موتور دستگاه

4-   از دست رفتن قدرت آهنربایی نوار لاستیکی دور درب

5-   یکسره کار کردن موتور یخچال

6-   تشکیل برفک زیاد بر روی مواد در قسمت یخساز

درست است که برندهای زیادی در زمینه طراحی انواع یخچال فعالیت دارند اما به نظر شما آیا همه آن ها از کیفیت یکسانی برخوردار بوده و در نتیجه بهترین عملکرد را ارائه می کنند؟ اجازه دهید در این مطلب شما را با برند دوو آشنا کنیم. یخچال های دوو از تکنولوژی ‌های پیشرفته برخوردار هستند.

همانگونه که می‌ دانید این برند کره‌ای است و از قطعات بسیار با کیفیت و فناوری های به روز در طراحی لوازم برقی خانگی استفاده می ‌کند. کیفیت بالای این برند باعث شهرت جهانی آن شده است.

اگر شما انواع یخچال های دوو را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که علاوه بر تنوع در زیبایی ظاهری، تکنولوژی های به کار رفته در یخچال ها نیز بسیار متنوع هستند. شما براساس قدرت مالی و نیاز خود می توانید بهترین یخچال را خریداری کنید. نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در سراسر کشور نیز در خدمت شما خواهد بود. بنابراین شما عزیزان با خیال راحت می توانید از یک برند با کیفیت خرید کرده و مطمئن باشید اگر یخچال دچار مشکل شد، نیروهای متخصص آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

عیوب رایج  در یخچال دوو

 

این نکته را به خاطر بسپارید که نحوه راه اندازی دستگاه و نحوه استفاده از آن، تأثیر بسیار زیادی بر روی طول عمر و کارایی آن دارد. بنابراین گاهی اوقات سهل انگاری مردم و گاهی اوقات شرایط محیطی همانند نوسانات شدید در جریان برق، باعث بروز خرابی در یخچال می شود. به همین دلیل لازم دانستیم در این قسمت از مطلب، عیوب رایج در یخچال دوو را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا اگر با این مشکلات برخورد کردید، شاید خودتان بتوانید مشکل را برطرف نمایید:

–        یخچال روشن نمی شود.

اولین و رایج ترین اتفاقی که ممکن است رخ ‌دهد، روشن نشدن یخچال است که به دلیل قطعی برق ساختمان، خراب بودن پریز برق، خراب بودن دو شاخه و یا خراب بودن محافظ رخ می‌دهد. اما در صورتی که مطمئن هستید هیچ کدام از این عوامل نقشی در روشن نشدن یخچال ندارند، باید به سراغ قطعات داخلی همانند موتور بروید که لازم است متخصصان این مورد را برای شما کنترل نمایند.

–        داخل یخچال یخ می زند.

گاهی اوقات با این مشکل روبرو می ‌شویم که بدنه یخچال یخ زده است. این مشکل به دلایل مختلف همانند عدم تنظیم نبودن دمای ترموستات، قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن خروجی و گذاشتن غذای داغ در داخل یخچال اتفاق می ‌افتد. حتی ممکن است روی کویل های کندانسور، گرد و غبار زیادی نشسته باشد و در نتیجه عملکرد کویل ها دچار مشکل می گردد.

–       یخچال برفک می زند.

اگر یخچال را بیش از اندازه باز و بسته کنید و یا اگر لاستیک دور درب شل شده باشد، قطعاً برفک داخل یخچال تشکیل خواهد شد. در صورتی که از این موارد مطمئن هستید، ممکن است خرابی در تایمر دیفراست، اتصالی در بدنه کمپرسور، عدم نصب درست یخچال و یا حتی خرابی ترموستات در داخل آن رخ داده باشد.

–        سر و صدای زیادی از یخچال شنیده می ‌شود.

اگر زمانی که یخچال را نصب می کنید محل قرارگیری آن تراز نباشد، در نتیجه صدای زیادی از آن خواهید شد. اما اختلال در فن، اختلال در موتور و همچنین کندانسور نیز از دیگر عواملی است که باعث صدای زیاد یخچال خواهد شد.

–        درب یخچال به سختی باز می شود.

اگر به تازگی درب یخچال را بسته اید، باید کمی صبر کنید تا فاصله زمانی بین باز و بسته شدن یخچال به حد کافی رعایت گردد. اما گاهی اوقات خراب شدن لولای درب، تراز نبودن یخچال و یا کثیف شدن بیش از حد لاستیک یخچال، باعث باز نشدن آن می شود.

–        لوله پشت یخچال یخ می زند.

البته اگر یخچال شما در محیط بسیار سرد قرار داشته باشد، این مسئله طبیعی است که لوله ها خنک شوند. اما اگر یخ زدگی را در آن مشاهده کردید، باید با نمایندگی تعمیرات یخچال دوو تماس بگیرید چون باید تایمر دیفراست، ترموستات و هیتر دیفراست مورد بررسی قرار گیرند.

–        موتور یخچال خاموش نمی شود.

گاهی اوقات موتور به صورت یکسره کار می کند. در این صورت باید شما را بررسی کنید که آیا داخل یخچال خنک است یا نه. همچنین درجه دمای یخچال را کنترل کنید. در صورتی که مطمئن هستید دما به درستی تنظیم شده است، با نمایندگی تعمیرات یخچال دوو تماس بگیرید چون باید کندانسور لوله ها و همچنین وضعیت تایمر دیفراست مورد بررسی قرار گیرد.

–        داخل فریزر یخچال یخ نمی زند.

این اتفاق به دلایل مختلف رخ می دهد. برای مثال ممکن است حجم مواد غذایی در فریزر یخچال، بسیار زیاد باشد. بنابراین هوای خنک نمی تواند باعث انجماد آن گردد. یا اینکه درب فریزر را بیش از اندازه باز گذاشته اید. البته خرابی برد دستگاه و خراب شدن کمپرسور نیز از دیگر مواردی است که باعث یخ زدن قسمت فریزر یخچال می شود.

–        یخچال بوی بد می دهد.

اگر ماده غذایی در داخل یخچال گندیده باشد و یا اینکه اگر مواد غذایی پر ادویه را در داخل یخچال بگذارید مسلما فضای داخلی آن بو گرفته و به تدریج مواد غذایی دیگر همانند سبزیجات و میوه‌جات نیز بوی بسیار بدی خواهند داشت.

–       یخچال به صورت اتومات کار نمی کند.

مهمترین دلایلی که باعث بروز این مشکل می‌شوند شامل باز و بسته کردن بیش از اندازه درب یخچال، خرابی برد و تایمر دیفراست، کاهش میزان گاز مبرد، آلودگی بیش از اندازه در قسمت کویل ها و تراز نبودن یخچال است.

–       چراغ یخچال روشن نمی شود.

ممکن است چراغ سوخته باشد. بنابراین در اولین قدم باید چراغ را با یک لامپ سالم عوض کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، باید بدانید که به احتمال زیاد برد الکتریکی دستگاه دچار مشکل شده است.

 

 هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

 

در مورد هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو باید بگوییم که مبلغ نهایی براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و گارانتی دستگاه را در صورت اعتبار، به عنوان فاکتور برای کاهش هزینه‌ ها در نظر گرفته می شود. بنابراین نگران هزینه ها نباشید و کیفیت کار را اولویت اول قرار دهید. همچنین اگر قطعه ای در داخل یخچال سوخته و قرار باشد عوض شود، این نمایندگی متعهد خواهد بود که از انواع اصلی دارای گارانتی استفاده کند.

 

تعمیرات سریع با نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

 

ما به خوبی می ‌دانیم که جابجا کردن یخچال چقدر برای مشتریان سخت است. به همین دلیل خدمات در منزل را برای شما در نظر گرفته ایم. کافی است با نمایندگی تماس بگیرید یا از طریق ورود به سایت، درخواست خود برای تعمیر یخچال دوو را مطرح کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در زمانی که شما تعیین می کنید، به منزل شما مراجعه خواهند کرد. در پایان تعمیرات باید به ضمانت نامه تعمیرات با مهر نمایندگی را تحویل دهند.

 

تجربه‌ای حرفه‌ای در خدمت مشتریان

 

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو با بیش از دو دهه تجربه در عرصه تعمیرات یخچال‌های این برند، ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای و کیفی در خدمت مشتریان می‌باشد. ما با تیمی ماهر و متخصص از فنی‌ها و کارشناسان مجرب، برای رفع هرگونه مشکل در یخچال دوو شما در خدمت هستیم. در این مقاله به معرفی خدمات و قابلیت‌های نمایندگی تعمیرات یخچال دوو می‌پردازیم و نشان می‌دهیم چرا انتخاب نمایندگی ما بهترین گزینه برای تعمیرات یخچال دوو شما است.

با انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال دوو، شما بهترین خدمات و راهکارهای حرفه‌ای را برای تعمیر و نگهداری یخچال خود تجربه خواهید کرد. تیم ما با استفاده از تخصص و تجربه‌ی گسترده‌ای که در این زمینه دارند، مشکلات شما را به سرعت و با دقت حل خواهند کرد. برای طولانی‌ترین عمر ممکن یخچال دوو خود و بازگشت به عملکرد بهینه آن، بهترین انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال دوو را دارید. همچنین، با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات یخچال دوو، همیشه می‌توانید به تجربه‌ی ما در خدمت شما بهره‌برداری کنید.

 

حل هرگونه مشکل در سریع‌ترین زمان

 

از جمله خدماتی که نمایندگی تعمیرات یخچال دوو ارائه می‌دهد، تشخیص دقیق عیب و ارائه راهکارهای مناسب است. برخی از مشکلات متداول یخچال دوو مانند عدم سرد شدن، نشتی آب، ایجاد صداهای نامطلوب و یا مشکلات دیگر را کارشناسان این نمایندگی با دقت و تخصص بررسی و تشخیص می‌دهند. سپس با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، بهترین راهکارهای ممکن را برای حل هر یک از مشکلات پیشنهاد می‌دهند.

برای نمایندگی تعمیرات یخچال دوو، مهمترین اولویت ارائه خدمات با کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن است. با توجه به اهمیت این امر، کارشناسان ماهر و مجرب این نمایندگی تلاش می‌کنند تا با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مدرن و به‌روز، هر مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند. با انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال دوو، مشتریان می‌توانند به آسودگی خاطر، بازگشت به عملکرد بهینه یخچال خود را تجربه کنند.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو با تکیه بر تجربه‌ی ماهر و مجربان خود، بهترین خدمات را در زمینه تعمیر و نگهداری یخچال دوو ارائه می‌دهد. با استفاده از راهکارهای حرفه‌ای و تخصصی، این نمایندگی می‌تواند عمر مفید یخچال شما را بطور قابل توجهی افزایش دهد. با اعتماد به نمایندگی تعمیرات یخچال دوو، شما می‌توانید از خدمات تعمیری با کیفیت و ارزشمند بهره‌مند شوید و همواره یخچالی با عملکرد بهینه داشته باشید.

 

راهکارهای حرفه‌ای برای طولانی‌ترین عمر ممکن

 

از اینجا به بعد، شما با خدمات تعمیر و نگهداری یخچال دوو در طولانی‌ترین عمر ممکن آشنا شدید. با توجه به اینکه یخچال دوو یکی از محصولات با کیفیت بالاست، انتخاب خدمات حرفه‌ای و متخصصانه برای تعمیر و نگهداری آن امری بسیار مهم است. با توجه به راهکارهایی که در این مقاله بررسی شد، شما می‌توانید از یخچال دوو خود به بهترین شکل مراقبت کنید و بدین ترتیب، عمر مفید آن را بطور قابل توجهی افزایش دهید.

 1669